Jump to content

Escuela of the Streets


GekkieJ01

Recommended Posts

Goedenmiddag luitjes,

Ik ben bij deze missie gekomen en heb er aardig wat moeite mee, de rit lukt nog wel alleen de mensen in het gebouw doden lukt niet. Van het raam naar binnen schieten lukt het op er eentje dood te schieten maar verder heb ik te weinig zicht, als ik via de deur ga en dekking zoek lukt het me ook niet omdat ik geen schot kan afleggen.. Ik speel het op de pc dus heb helaas geen auto-richten.. Met behulp van wikigta en youtube ben ik nog niet verder gekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik herinner me iets dat er aan de linkerkant van de deur ook nog een raam zit waar je doorheen kunt klimmen. Eerst kapot schieten natuurlijk, maar dan heb je in het begin al dekking in het kleine kantoortje. Daarna rechts door de deur gaan en hopla, molotovs en 9mm staal naar binnen jagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je op het dak staat probeer dan wat Granaatjes naar binnen te gooien. En spring dan naar beneden in de dekking zodat je naar beneden valt als je gebukt staat, Probeer dan zo snel mogelijk dekking te zoeken en probeer schieten zonder te kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben gewoon met volle levens en een groot wapenarsenaal naar binnen gestormd en toen heb ik iedereen gefilterd met wat kogels. :puh: Wat je natuurlijk ook kan doen is goed schuilen en bommen gebruiken enzovoort wanneer je teveel levens hebt om in een keer iedereen koud te maken. Het nadeel is dat het dan wel een heel duur uitje wordt wanneer je voor elke man granaten gaat gebruiken..

Anders kan je trouwens ook nog op WikiGTA kijken wanneer je het nog niet kan halen, hoewel ik dat betwijfel. Ik vond het zelf namelijk een hele makkelijke en leuke missie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...