Jump to content

windows 7


marcelvn

Recommended Posts

ik heb een dringende vraag ik ben 1 van de gelukige 2.5 miljoen mensen die windows 7 beta mag dowloaden

(eerste 2.5 miljoen dowloaderd krijgen key die je tot 1 augustus kan gebruiken)

Maar zal hier gta op werken?? of zal gta windows 7 niet ondersteunen rome total war werkte wel op windows 7 bij me vriend maar dat is heel ander spel iemand idee?

Mvg, marcelvn

Link to comment
Delen op andere websites

In theorie zou hij het moeten doen, maar aangezien het een beta is denk ik niet dat hij erg geschikt is om op te gamen. Als je later nog problemen krijgt zal het waarschijnlijk aan je OS liggen. Niet geschoten is altijd mis.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste gefeliciteerd met je beta!

Ten tweede zou ik er niet teveel op vertrouwen. Want het staat bijv. niet op de systeemeisen. En als het goed was was de Windows kernel toch anders, ik weet niet of dat heel wat uitmaakt maar toch...

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een dringende vraag ik ben 1 van de gelukige 2.5 miljoen mensen die windows 7 beta mag dowloaden

(eerste 2.5 miljoen dowloaderd krijgen key die je tot 1 augustus kan gebruiken)

Maar zal hier gta op werken?? of zal gta windows 7 niet ondersteunen rome total war werkte wel op windows 7 bij me vriend maar dat is heel ander spel iemand idee?

Mvg, marcelvn

Dit is niet meer waar.

Op zondag heeft Microsoft de toegang tot de bètaversies weer hersteld en ook directe downloadlinks werken weer. Daarnaast heeft Microsoft-medewerker Brandon LeBlanc op The Windows Blog aangekondigd dat de limiet van 2,5 miljoen downloads de komende twee weken niet wordt geactiveerd. Hierdoor zou iedereen tot en met 24 januari een testversie van Windows 7 bèta build 7000 moeten kunnen bemachtigen.

Maar zoals gezegd zal GTA waarschijnlijk werken. Dit komt omdat Windows7 de Vista core gebruikt. Er is dan wel aan gesleuteld maar ik verwacht zelf niet dat GTA niet zal werken.

Link to comment
Delen op andere websites

In theorie zou hij het moeten doen, maar aangezien het een beta is denk ik niet dat hij erg geschikt is om op te gamen. Als je later nog problemen krijgt zal het waarschijnlijk aan je OS liggen. Niet geschoten is altijd mis.

Wat kookie zegt, windows 7 is en blijft een beta, dus ik zou het er gewoon niet op wagen en je huidige OS houden.

Link to comment
Delen op andere websites

er is toch iets anders aan windows 7, ik heb die compatibiliteits modus ingeschakeld en ik heb gta 4 met success kunnen installeren, echter krijg ik tijdens het starten een RMN40 error

edit: Het werkt nu, ik heb in de volgende map: C:\Program Files (x86)\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV de volgende 2 executables op compatibiliteits modus moeten zetten, en wel windows 200: GTAIV.exe & LaunchGTAIV

Bewerkt: door ddaemen
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...