marcelvn Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 ik heb een dringende vraag ik ben 1 van de gelukige 2.5 miljoen mensen die windows 7 beta mag dowloaden (eerste 2.5 miljoen dowloaderd krijgen key die je tot 1 augustus kan gebruiken) Maar zal hier gta op werken?? of zal gta windows 7 niet ondersteunen rome total war werkte wel op windows 7 bij me vriend maar dat is heel ander spel iemand idee? Mvg, marcelvn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 ik neem aan dat hij wel werkt, de source code is in feite hetzelfde als die van vista Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelvn Geplaatst: 12 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 k thx als windows 7 minder fhysiek geheugen en cpu gebruikt ga ik vista eraf gooien en als windows 7 onbruikbaar word omdat licencie verlopen is vista weer installen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 In theorie zou hij het moeten doen, maar aangezien het een beta is denk ik niet dat hij erg geschikt is om op te gamen. Als je later nog problemen krijgt zal het waarschijnlijk aan je OS liggen. Niet geschoten is altijd mis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 Ten eerste gefeliciteerd met je beta! Ten tweede zou ik er niet teveel op vertrouwen. Want het staat bijv. niet op de systeemeisen. En als het goed was was de Windows kernel toch anders, ik weet niet of dat heel wat uitmaakt maar toch... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xgaming Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 ik heb een dringende vraag ik ben 1 van de gelukige 2.5 miljoen mensen die windows 7 beta mag dowloaden (eerste 2.5 miljoen dowloaderd krijgen key die je tot 1 augustus kan gebruiken) Maar zal hier gta op werken?? of zal gta windows 7 niet ondersteunen rome total war werkte wel op windows 7 bij me vriend maar dat is heel ander spel iemand idee? Mvg, marcelvn Dit is niet meer waar. Op zondag heeft Microsoft de toegang tot de bètaversies weer hersteld en ook directe downloadlinks werken weer. Daarnaast heeft Microsoft-medewerker Brandon LeBlanc op The Windows Blog aangekondigd dat de limiet van 2,5 miljoen downloads de komende twee weken niet wordt geactiveerd. Hierdoor zou iedereen tot en met 24 januari een testversie van Windows 7 bèta build 7000 moeten kunnen bemachtigen. Maar zoals gezegd zal GTA waarschijnlijk werken. Dit komt omdat Windows7 de Vista core gebruikt. Er is dan wel aan gesleuteld maar ik verwacht zelf niet dat GTA niet zal werken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 In theorie zou hij het moeten doen, maar aangezien het een beta is denk ik niet dat hij erg geschikt is om op te gamen. Als je later nog problemen krijgt zal het waarschijnlijk aan je OS liggen. Niet geschoten is altijd mis. Wat kookie zegt, windows 7 is en blijft een beta, dus ik zou het er gewoon niet op wagen en je huidige OS houden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelvn Geplaatst: 12 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 trouwens voor de mensen die het ook willen je moet wel eerst de setup in: D:\GTAIV (cd 1) wijzigen met compitable mod sp 2 windows xp anders wil de instalatie niet: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 Oja Dat kan nauurlijk ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelvn Geplaatst: 12 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 heb hem net gespeeld doet het draait stuk sneller dan op vista tot nu toe nog geen enkel probleem gehad games voor windows live etc werkt gewoon mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hannes82 Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 Dan zijn ze snel klaar bij Microsoft... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 let alleen op dat die windows 7 beta na 30 dagen ofzo verloopt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelvn Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 Nee hoor je kan tot 23 januari dowlaoden en dan word het dowloaden stopgezet en windows 7 kan iedereen die hem gedowload heeft tot 1 augustes gebruiker redelijk toch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ddaemen Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2009 (bewerkt) er is toch iets anders aan windows 7, ik heb die compatibiliteits modus ingeschakeld en ik heb gta 4 met success kunnen installeren, echter krijg ik tijdens het starten een RMN40 error edit: Het werkt nu, ik heb in de volgende map: C:\Program Files (x86)\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV de volgende 2 executables op compatibiliteits modus moeten zetten, en wel windows 200: GTAIV.exe & LaunchGTAIV Bewerkt: 19 januari 2009 door ddaemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.