Jump to content

Gta sa user track player werkt niet?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Waarom werkt de user trackplayer in Gta Sa voor de pc niet? (v1.0 of v1.1?)

Gedowngrade

heb er mp3 in zitten

Is er een alternatief programma?

mvg dennis

Geplaatst: (bewerkt)

Van WikiGTA:

Toevoegen van muziekbestanden

Om je eigen muziekbestanden af te kunnen laten spelen op dit station zal je eerst van deze muziekbestanden snelkoppelingen moeten aanmaken in de map (Mijn) Documenten > GTA San Andreas User Files > User Tracks. Het eenvoudigst gaat dit door één enkele snelkoppeling toe te voegen van de map waar jij al je muziek hebt opgeslagen, zoals bijvoorbeeld je persoonlijke Muziek map. Hierna zal je, in het spel zelf, het spel moeten laten scannen naar de muziekbestanden die je hebt toegevoegd, ga hiervoor naar Options > Audio Setup > User Tracks Options. Hier heb je drie mogelijkheden: Play Mode, Automatic Media Scan en Scan User Tracks. Selecteer eenmalig de optie 'Scan User Tracks' en het spel zal dan de User Tracks-map scannen, hierna zullen je muziekbestanden worden afgespeeld op de radiozender User Track Player.

:dans:

Mp3 werkt niet met de User track player, stom maar helaas.

Bij mij doen MP3 bestanden het gewoon hoor :clown:

Edit

Sorry! Ik had de post van Koe niet gezien :sst:

Bewerkt: door Mr. Sugo
Geplaatst:
Bij mij doen MP3 bestanden het gewoon hoor :clown:
Dat komt dan waarschijnlijk doordat je een bepaalde codec voor MP3 bestanden op je computer hebt staan. GTA San Andreas kan op zichzelf al OGG- en WMA-bestanden lezen, maar als jij een extra codec (soort van driver om bestanden te kunnen lezen) hebt geïnstalleerd, zal jij dat bestand wel kunnen afspelen. In het geval van de topicstarter werkt het niet, hij zal deze dus niet hebben (waag gerust een gok op Google met de term 'mp3 codec' of download een nieuwe Windows Media Player).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...