NickyHendriks Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 (bewerkt) Hallo, Ik had vandaag bij Biologie een proefwerk en dan mogen wij altijd tekenen als we klaar zijn en dit heb ik gemaakt: Nog een andere die ik veel teken: Ik vind het wel mooi geworden Ratings PLZ, let maar niet op het Helicon gedoe aub Bewerkt: 13 januari 2009 door zamg0d1 Reageren
Hackman Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Sorry, maar wat is hier precies de bedoeling van. Het is namelijk een simpele tekening en meer zie ik er ook niet in. Het is gewoon een kwestie van rechte lijnen tekenen met je liniaal/geo. Snap verder ook niet wat het met Biologie te maken heeft maar daar gaat het denk ik even niet om. Wat je kunt doen (als je het leuk vind) is nog meer van zulke figuren maken. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Sorry, maar wat is hier precies de bedoeling van. Het is namelijk een simpele tekening en meer zie ik er ook niet in. Het is gewoon een kwestie van rechte lijnen tekenen met je liniaal/geo. Snap verder ook niet wat het met Biologie te maken heeft maar daar gaat het denk ik even niet om. Wat dit met Bio te make heeft? Niets, ik mag altijd tekenen na een proefwerk en ik ging eens een kubus tekenen en later kwam dit eruit Wat je kunt doen (als je het leuk vind) is nog meer van zulke figuren maken. Ik maak ook vaak een tekening en dat is meerdere vierkanten in elkaar en dan op een bepaalde manier ingekleurd is het net 3D Reageren
David22 Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Ziet er leuk uit, ik houd ook wel van abstract, maar het is niet erg ingewikkeld. Misschien moet je het eens inkleuren of iets dergelijks met Photoshop, en misschien komt er dan nog wel een leuk resultaat uit! Off-topic: Ik heb echt exact dezelfde proefwerkblaadjes Alleen met een ander logo, dat van mijn school Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Ziet er leuk uit, ik houd ook wel van abstract, maar het is niet erg ingewikkeld. Misschien moet je het eens inkleuren of iets dergelijks met Photoshop, en misschien komt er dan nog wel een leuk resultaat uit! Tja... Ik wilde inkleuren maar dat gaat nogal moeilijk omdat er iets niet wil werken. De pixels kloppen niet echt. Maar ik zal kijken Off-topic: Ik heb echt exact dezelfde proefwerkblaadjes Alleen met een ander logo, dat van mijn school Lol Reageren
David22 Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 (bewerkt) Ziet er leuk uit, ik houd ook wel van abstract, maar het is niet erg ingewikkeld. Misschien moet je het eens inkleuren of iets dergelijks met Photoshop, en misschien komt er dan nog wel een leuk resultaat uit! Tja... Ik wilde inkleuren maar dat gaat nogal moeilijk omdat er iets niet wil werken. De pixels kloppen niet echt. Maar ik zal kijken Probeer het anders eens met dit PSD-bestand. (je moet hem even unRAR'en, het forumsysteem wil geen .psd bestanden uploaden ) Bewerkt: 13 januari 2009 door David22 Reageren
Remcconen Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Wel mooi.. Beetje simpel En wij hebben dezelfde indeling van Klas, Docent, Datum enz.. Alleen dan in het oranje en met Grundel Logo Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 (bewerkt) Ziet er leuk uit, ik houd ook wel van abstract, maar het is niet erg ingewikkeld. Misschien moet je het eens inkleuren of iets dergelijks met Photoshop, en misschien komt er dan nog wel een leuk resultaat uit! Tja... Ik wilde inkleuren maar dat gaat nogal moeilijk omdat er iets niet wil werken. De pixels kloppen niet echt. Maar ik zal kijken Probeer het anders eens met dit PSD-bestand. (je moet hem even unRAR'en, het forumsysteem wil geen .psd bestanden uploaden ) Heb je de vlakken geleegd dan? iig zal ik even kijken Maar wil je de download verwijderen? Mensen downloaden het nu lukraak Wel mooi.. Beetje simpel En wij hebben dezelfde indeling van Klas, Docent, Datum enz.. Alleen dan in het oranje en met Grundel Logo Bewerkt: 12 januari 2009 door zamg0d1 Reageren
David22 Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Ziet er leuk uit, ik houd ook wel van abstract, maar het is niet erg ingewikkeld. Misschien moet je het eens inkleuren of iets dergelijks met Photoshop, en misschien komt er dan nog wel een leuk resultaat uit! Tja... Ik wilde inkleuren maar dat gaat nogal moeilijk omdat er iets niet wil werken. De pixels kloppen niet echt. Maar ik zal kijken Probeer het anders eens met dit PSD-bestand. (je moet hem even unRAR'en, het forumsysteem wil geen .psd bestanden uploaden ) Heb je de vlakken geleegd dan? iig zal ik even kijken Maar wil je de download verwijderen? Mensen downloaden het nu lukraak Gedaan. Ik dacht alleen dat je bedoelde dat Ps hem niet wilde openen, daarom had ik hem in een PSD gegooid Wat bedoel je dan eigenlijk precies met "De pixels kloppen niet echt"? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 (bewerkt) Ziet er leuk uit, ik houd ook wel van abstract, maar het is niet erg ingewikkeld. Misschien moet je het eens inkleuren of iets dergelijks met Photoshop, en misschien komt er dan nog wel een leuk resultaat uit! Tja... Ik wilde inkleuren maar dat gaat nogal moeilijk omdat er iets niet wil werken. De pixels kloppen niet echt. Maar ik zal kijken Probeer het anders eens met dit PSD-bestand. (je moet hem even unRAR'en, het forumsysteem wil geen .psd bestanden uploaden ) Heb je de vlakken geleegd dan? iig zal ik even kijken Maar wil je de download verwijderen? Mensen downloaden het nu lukraak Gedaan. Ik dacht alleen dat je bedoelde dat Ps hem niet wilde openen, daarom had ik hem in een PSD gegooid Wat bedoel je dan eigenlijk precies met "De pixels kloppen niet echt"? Nou dat het zegmaar niet uitkomt. Niet alles vult zich goed BTW ik heb een nieuwe: (ingekleurd met de hand :$) Bewerkt: 13 januari 2009 door zamg0d1 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Iemand mijn nieuwste raten? Ik zal morgen trouwens nog wel eentje posten want ik ben vergeten om te scannen :$ Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Sorry voor Tripple post maar ik heb een nieuwe erbij: Reageren
Hackman Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Jullie Biologie-leraar geeft blijkbaar net iets te weinig huiswerk op. ^^ Ik kan in ieder geval wel een beetje begrijpen waarom er niemand reageert, omdat je steeds nogal simpele dingen posts (kom op, zo moeilijk is die laatste toch niet) en daarom worden mensen een beetje verveeld. Als je nou wat langer tijd in een tekening stopt heb je vast en zeker meer (goede) reacties erop. Verder vind ik niet dat er echt een origineel patroon in zit. Zo vond ik de eerste 2 wel mooi maar later dan komen de patronen erin nogal saai over en ook het inkleuren ervan gaat je niet echt goed af. Zo heb je de ene vak wat feller ingekleurd bijvoorbeeld en dan wordt je uit de "hypnose" ervan gehaald als je begrijpt wat ik bedoel. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Jullie Biologie-leraar geeft blijkbaar net iets te weinig huiswerk op. ^^ Ik kan in ieder geval wel een beetje begrijpen waarom er niemand reageert, omdat je steeds nogal simpele dingen posts (kom op, zo moeilijk is die laatste toch niet) en daarom worden mensen een beetje verveeld. Als je nou wat langer tijd in een tekening stopt heb je vast en zeker meer (goede) reacties erop.Verder vind ik niet dat er echt een origineel patroon in zit. Zo vond ik de eerste 2 wel mooi maar later dan komen de patronen erin nogal saai over en ook het inkleuren ervan gaat je niet echt goed af. Zo heb je de ene vak wat feller ingekleurd bijvoorbeeld en dan wordt je uit de "hypnose" ervan gehaald als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb dit niet allemaal bij Bio gemaakt. Maar na toesten of SO's mogen we altijd vrij tekenen tot iedereen klaar is. En dan teken ik dit soort dingen. En ik ben ook van plan om binnenkort weer iets anders te gaan tekenen. En over die vlakken, dit komt door mijn potlood. Hij is nogal klein en ik moet morgen even een nieuwe kopen Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 (bewerkt) ha grappig, wij hebben dezelfde papiertjes maar dan met ons logo van school erop maar ik vind het leuk gemaakt, de nieuwe vind ik het mooist, daar zit 3d effect in Bewerkt: 15 januari 2009 door Donald-Duck Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.