Dreamsszz Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Ik vindt het wel mooi na een proefwerk krijg ik dat niet voor elkaar kan ook niet zo goed tekenen maar dan weet ik wat als ik nixs te doen heb ! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 (bewerkt) ha grappig, wij hebben dezelfde papiertjes maar dan met ons logo van school eropmaar ik vind het leuk gemaakt, de nieuwe vind ik het mooist, daar zit 3d effect in Dan zie j eecht meer dan mij Bedankt dat je het mooi vind. Morgen heb ik weer een PW dus dan kan ik daarna weer lekker tekenen @hierboven... Ik teken op een andere manier. Met me Geo en Potlood Bewerkt: 15 januari 2009 door zamg0d1 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Ik ben bezig met een nieuwe Reageren
MrKooKie Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 De afstand van hoek naar hoek in een vierkant van 1cmx1cm is niet precies 1cm (ik geloof 1,3cm) daardoor zijn op elk driehoek van de vierkant de verhouding tussen zwart en wit ongelijk. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 De afstand van hoek naar hoek in een vierkant van 1cmx1cm is niet precies 1cm (ik geloof 1,3cm) daardoor zijn op elk driehoek van de vierkant de verhouding tussen zwart en wit ongelijk. Bij de lijnen die diagonaal lopen weet ik hoe ze lopen. Ze zijn daar iets dikker. Maar wel allemaal evendik. Maar wat vind je van de rest eromheen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.