Kyl-El Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Dag lui Ik heb hier een MIDI-keyboard staan, en die wou ik graag op mijn pc aansluiten. Ik heb hiervoor een verloop kabel van midi naar gameport besteld. Alleen het probleem is, ik ben de adapter van mijn keyboard kwijt. Ik heb ergens gelezen dat de gameport 5 volt stroom geeft. Maar mijn keyboard heeft 9 volt nodig. Zou het zo wel werken? of moet ik een nieuwe adapter kopen? Thx, Kyl-el Reageren
Limbolander Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 ik zou zeggen plug hem er eens in en probeer het uit? Reageren
Kyl-El Geplaatst: 12 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Ik heb de kabel jammer genoeg nog niet binnen, maar zodra ik hem heb ga ik het natuurlijk wel proberen. Maar zou dat in principe werken; iets wat 9v nodig heeft dat loopt op 5v? Thx kyl-el Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.