TaartJJ~! Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Socket775 is een kwestie van hendeltje overhalen, processor erin, hendeltje dicht, koelpasta erop, koeler erop klaar. Dan nog alle kabels, de GPU en het geheugen aansluiten. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 15 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 maar ik ga helaas tog niet voor dat socket 775 setje. ik stap over op een amd omdat ik best goede ervaringen heb gehad met amd. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Hmm, nog nooit met AMD processors gewerkt. Het zal wel niet te moeilijk zijn, en als je ergens tegenaanloopt gewoon de handleiding raadplegen Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 15 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 en windows xp?kan ik die legaal downloaden met mijn licentie key.en dan op een dvd of cdtje branden zal dat kunnen? Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Ik geloof dat je bij microsoft alleen voor de licentie betaald, meer mag ik niet zeggen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.