ditmar154 Geplaatst: 12 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 Ik heb hem ook gehaald met de schommelglitch, misschien dat eens proberen?? bij mij gaat die clitch vaak fout knal ik tegen bomen aan en z00w en deze is niet z00w betrouwbaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 (bewerkt) Ik heb 'm in Free Mode gehaald. Met een kerel zelfs nog naast me, op het vliegveld. je kan volgens mij deze 110% niet halen online Verdorie. Maar ik heb het ook is gebrobeerd met de swingset Toen lukt het. Maar toch kreeg ik de trophy niet. ik krijg hele vaka archievments niet want na aldenary is er tog geen eiland meer want als dat z0w0 is heb ik ook de archiev van alle eilanden unlocked niet gekregen en dat je die drugs moet vervoeren alle 10 gedaan geen archiev 20 races gewonnen in single geen archiev das egt dom Heb je dat gedaan met een nieuwe savegame? Want bij oude savegames kan je geen trphy's krijgen behalve MP trophy's. @Hierboven:Je moet met een taxi proberen dat gaat veel beter. Bewerkt: 12 januari 2009 door End Of The Riot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 haha ik heb hem gehaald op the airport wel met 4 ster maar ik had geluukkig car spawner:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 op the airport Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 ff iedereen die mij ideeën heeft gegeven hoe ik deze archiev moest halen egt heel erg bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 (bewerkt) Sorry foutje verkeerde topic. Hoe ik rolled over heb gehaald is met een Comet keihard over de randen in de bochten van die grasvelden op het vliegveld rijden. Bewerkt: 13 januari 2009 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 Ik met een Turismo op de Rand van de gele dingen zodat hij in de lucht rechtsom gaat rollen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2009 Ik met een Turismo op de Rand van de gele dingen zodat hij in de lucht rechtsom gaat rollen. ik het ook z00w gedaan maar dan met een sultan (GEEN RS) die is handiger want die ligt hoger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 Kan ook, maar ik Cheat hem gewoon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.