roppie Geplaatst: 30 mei 2004 Rapport Geplaatst: 30 mei 2004 zijn er nieuwe wapens op san andreas. en welke wapens :ph34r: Reageren
Thabit Geplaatst: 30 mei 2004 Rapport Geplaatst: 30 mei 2004 Volgens mij is dat nog niet bekend roppie! Reageren
8-Ball Geplaatst: 30 mei 2004 Rapport Geplaatst: 30 mei 2004 Heb wel gelezen dat er veel meer wapens zijn! Reageren
Chi Geplaatst: 30 mei 2004 Rapport Geplaatst: 30 mei 2004 Volgensmij las ik in de GameInformer dat er ook Desert Eagles beschikbaar zijn. :huh: I luuub my Desert Eagle. :lol: Reageren
Gta racer Geplaatst: 31 mei 2004 Rapport Geplaatst: 31 mei 2004 Ik hoop dat er ook een elecktro shock ding in komt en dat je de slachtoffers dan ziet creperen van de pijn op de grond en dat hun haren recht overeind staan. Ook hoop ik dat er wapens zijn die veel gebruikt werden in die tijd, misschien pepperspray. Reageren
Tim14 Geplaatst: 1 juni 2004 Rapport Geplaatst: 1 juni 2004 ja pepperspray lijkt me wel gaaf ik wil ook datje zo 2 geweren in elke hand kan houden bijvoorbeeld bij een uzi of een colt. 45 Reageren
Lantyz Geplaatst: 5 juni 2004 Rapport Geplaatst: 5 juni 2004 ik wil ook datje zo 2 geweren in elke hand kan houden bijvoorbeeld bij een uzi of een colt. 45 Dat schijnt te kunnen volgens sommige sites. Hittezoekende rakketen, zwaar anti-tank geschut... Kweenie hoor, maar het klinkt een beetje vergezocht en niet GTA-achtig, if you get what I mean... :huh: Geloof ik niet echt in... Maar ik weet natuurlijk ook niet wat wel en niet waar is, en wat er allemaal is uitgelekt... Maar vaak zijn geruchten gewoon wilde verzinsels van gasten die alleen aan hun eigen fantasie denken en niet stilstaan dat sommige dingen een beetje... vaag... zijn. Reageren
markdoggen Geplaatst: 15 juni 2004 Rapport Geplaatst: 15 juni 2004 hopelijk komt de vlammewerper wel weer terug Reageren
Tim14 Geplaatst: 15 juni 2004 Rapport Geplaatst: 15 juni 2004 dat is echt een iritand wapen daar verwond je jezelf mee ... maar oke ik wil ook dat de m16 uit gta 3 terug komt dat is ook een fijne Reageren
Lantyz Geplaatst: 15 juni 2004 Rapport Geplaatst: 15 juni 2004 Tussen de GTA2 wapens zitten een paar leuke... Electrogun, die hierboven al genoemd werd, en dan die wapens die je op je auto kan monteren, Vehicle machine guns etc. Maar ik denk niet dat die in GTA SA zitten :lol: Reageren
Tim14 Geplaatst: 17 juni 2004 Rapport Geplaatst: 17 juni 2004 kan een electro gun in het echt ook? ik denk het niet he? maar goed welk wapen wil je zeker terug in san andreas? Reageren
Lantyz Geplaatst: 17 juni 2004 Rapport Geplaatst: 17 juni 2004 kan een electro gun in het echt ook? ik denk het niet he? Nee, dat snap ik ook wel (alhoewel de electrobaton, te vinden als COLLECT_7 met scripten, wel echt bestaat) Vehicle Mines zou nog wel kunnen, maar is ook een beetje Science Fiction, net als Vehicle Machineguns, etc. Maar GTA2 speelt in de nabije toekomst, vandaar. Ik verwachtte ook niet dat die wapens terug zouden komen. maar goed welk wapen wil je zeker terug in san andreas? Sniper Rifle! Heerlijk wapen! Maar die komt zeker weten terug. Reageren
Tim14 Geplaatst: 17 juni 2004 Rapport Geplaatst: 17 juni 2004 ja ik hoop ik ook ik hoop dat er nog zo'n missie komt zoals bomb da base dies tenminste een beetje moeilijk Reageren
fa-master Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Geplaatst: 29 juni 2004 ik hoop dat er een electrogun bij komt B) B) B) B) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.