Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
kan een electro gun in het echt ook? ;) ik denk het niet he?

review: Ja, dat kan :lol: Een paar dagen geleden stond er in de krant dat er een soort 'stun-gun' voor grote groepen is uitgevonden. Het zal worden gebruikt om meerdere mensen tegelijk onschadelijk te maken tijdens rellen. Het wapen is verder onschadelijk; Je krijgt alleen een dusdanige opdonder dat je voor korte tijd verlamd bent.

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim14

5

• Lantyz

4

• The Outlaw

4

• East Coast Crip

4

Geplaatst:
ja pepperspray lijkt me wel gaaf ik wil ook datje zo 2 geweren in elke hand kan houden bijvoorbeeld bij een uzi of een colt. 45

ik denk dat dat ook komt want bij max payne 2 hebben zo ook een dubbele hand u-zi

Geplaatst:

Ik hoop dat je de Nailgun uit Manhunt in de shops van San Andreas kan vinden.. Lijkt me wel vet om uit een D.I.Y. Winkel een Nailgun te kopen :puh:

En zoniet, kunnen we dan niet even een mod maken? Zeflde makers dus moet wel kunenen denk ik

Geplaatst:
maar max payne staat volkomen los van GTA

dus not he max payne is toch ook van rockstar

Jawel maar het is gemaakt door een hele andere onderdeel van Rockstar Games want gta en manhunt zijn door rockstar games north gemaakt en max payne weer van remedy games een andere rockstar games afedling.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Geef maar een PS-800 ofzoiet die schieten 200 kogels per minuut. en worden gebruikt voor geldtransporten en in het leger. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...