Lantyz Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Geplaatst: 29 juni 2004 kan een electro gun in het echt ook? ik denk het niet he? review: Ja, dat kan :lol: Een paar dagen geleden stond er in de krant dat er een soort 'stun-gun' voor grote groepen is uitgevonden. Het zal worden gebruikt om meerdere mensen tegelijk onschadelijk te maken tijdens rellen. Het wapen is verder onschadelijk; Je krijgt alleen een dusdanige opdonder dat je voor korte tijd verlamd bent. Reageren
Eclipse Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Geplaatst: 29 juni 2004 ja pepperspray lijkt me wel gaaf ik wil ook datje zo 2 geweren in elke hand kan houden bijvoorbeeld bij een uzi of een colt. 45 ik denk dat dat ook komt want bij max payne 2 hebben zo ook een dubbele hand u-zi Reageren
Ironfist Geplaatst: 6 juli 2004 Rapport Geplaatst: 6 juli 2004 maar max payne staat volkomen los van GTA Reageren
Eclipse Geplaatst: 6 juli 2004 Rapport Geplaatst: 6 juli 2004 ow jammer...anders hadden wie die eens kunnen wisselen Reageren
Tim14 Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 maar max payne staat volkomen los van GTA dus not he max payne is toch ook van rockstar Reageren
Chi Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 Ik hoop dat je de Nailgun uit Manhunt in de shops van San Andreas kan vinden.. Lijkt me wel vet om uit een D.I.Y. Winkel een Nailgun te kopen En zoniet, kunnen we dan niet even een mod maken? Zeflde makers dus moet wel kunenen denk ik Reageren
Marius Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 maar max payne staat volkomen los van GTA dus not he max payne is toch ook van rockstar Jawel maar het is gemaakt door een hele andere onderdeel van Rockstar Games want gta en manhunt zijn door rockstar games north gemaakt en max payne weer van remedy games een andere rockstar games afedling. Reageren
Robienske Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 Op de box art staat een kalash nikov, misschien zal je die ook hebben in SA Reageren
Ironfist Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Geplaatst: 14 juli 2004 ja,die zal er hoogstwaarschijnlijk zijn,was die er ook niet in GTA III? Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 Geef maar een PS-800 ofzoiet die schieten 200 kogels per minuut. en worden gebruikt voor geldtransporten en in het leger. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 Baretta lijkt me wel leuk Reageren
mart Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 ik hoop dat ze echte wapens gebruiken die echt besstan en die ''in'' waren in de jaren 90 Reageren
The Outlaw Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 ja dat lijkt me logisch als die erin komen.... Reageren
mart Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 hahaha ja okee maar toch hahah Reageren
liltuner Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 geef mij de minigun maar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.