Jump to content

JTC torens hebben problemen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb de hele tuturial van Puma gevolgd, en toch klopt er iets niet in zijn tutorial! [Oh hij gebruikt 3dsMax 7, excuses] :7

Finally hij is ingame, maar de .COL en .TXD werken voor geen reet!

Het zou wel handig zijn als Puma een nieuwe tutorial kan maken hoe je het met 3dsMax studio 2009 ingame krijgt helemaal. Ook had ik in SketchUp textures, en zelf zoekt het model maar ÉÉN TEXTURE!!! :S

20gi1rm.png

Help me alsjeblieft, of iemand moet in me project komen werken die models ingame kan zetten.

Bewerkt: door GTA_PEEKCITY
Geplaatst:

Met 3DS Max 2009 kan je simpelweg niet modden, omdat de KAMS daar totaal niet voor werken :7 Dus een tutorial daarover maken lijkt mij een béétje overbodig :puh:

En één ding wat je heel goed moet onthouden: Puma's tutorials kloppen helemaal, alleen jij doet iets fout. Het is dus niet netjes om de schuld op iemand anders te schuiven, terwijl het gewoon aan jou ligt. Puma kan hardstikke goed modden, hij weet wat hij doet, dus hij gaat écht geen onzin-tutorials posten.

Kan je ons eens vertellen hoe je de TXD gemaakt hebt? Zijn de namen exact hetzelfde, zitten de texturen nog wel goed op het model? Meer info daarover, dan kunnen we je beter helpen :)

Geplaatst:
Met 3DS Max 2009 kan je simpelweg niet modden, omdat de KAMS daar totaal niet voor werken :7 Dus een tutorial daarover maken lijkt mij een béétje overbodig :puh:

En één ding wat je heel goed moet onthouden: Puma's tutorials kloppen helemaal, alleen jij doet iets fout. Het is dus niet netjes om de schuld op iemand anders te schuiven, terwijl het gewoon aan jou ligt. Puma kan hardstikke goed modden, hij weet wat hij doet, dus hij gaat écht geen onzin-tutorials posten.

Kan je ons eens vertellen hoe je de TXD gemaakt hebt? Zijn de namen exact hetzelfde, zitten de texturen nog wel goed op het model? Meer info daarover, dan kunnen we je beter helpen :)

Ik heb in SketchUp de Materiaal namen gewoon genoemd naar de namen van de afbeeldingen. Zelf heb ik de textures van GTA gepakt, ook de bekende Towerlan (AON Center) textures heb ik erop zitten. :7

Geplaatst:

Ik heb in SketchUp de Materiaal namen gewoon genoemd naar de namen van de afbeeldingen. Zelf heb ik de textures van GTA gepakt, ook de bekende Towerlan (AON Center) textures heb ik erop zitten. :7

En je gebruikt dus textures van Sketchup zelf? Ik heb gehoord dat deze al niet zo mooi ingame zijn, en er zijn nog wat problemen:

-Zijn de textures in BMP formaat?

-Heb je een bestandsnaam die niet langer is dan 8 tekens? Iets als 1.bmp ofzo is dus het beste.

-Heb je wel een goede TXD gemaakt, dat de instellingen wel naar SA worden gezet?

-Als je een gebouw hebt vervangen, gebruik je dan wel de TXD die al bestaat? (Dit is ook minder bugged ben ik achter gekomen.)

-Heb je de goede namen gebruikt voor de textures? (Spaties en hoofdletters enzo zie je vaak over het hoofd.)

Geplaatst:

-Zijn de textures in BMP formaat? Ja

-Heb je een bestandsnaam die niet langer is dan 8 tekens? Iets als 1.bmp ofzo is dus het beste. Ja

-Heb je wel een goede TXD gemaakt, dat de instellingen wel naar SA worden gezet? Ja

-Als je een gebouw hebt vervangen, gebruik je dan wel de TXD die al bestaat? (Dit is ook minder bugged ben ik achter gekomen.) Deze vraag snap ik niet. :N

-Heb je de goede namen gebruikt voor de textures? (Spaties en hoofdletters enzo zie je vaak over het hoofd.) Ja

Geplaatst:
-Als je een gebouw hebt vervangen, gebruik je dan wel de TXD die al bestaat? (Dit is ook minder bugged ben ik achter gekomen.) Deze vraag snap ik niet. :N

Alles ja dus :puh:

Alleen voor je probleem:

Ik bedoel dus of je een gebouw vervangen hebt met deze?

Zoja, dan kan je beter de TXD van het gebouw wijzigen. Is dit een heel nieuw gebouw in het spel, en vervangt dus ook geen ander, moet je wel zelf een TXD maken.

Dus snap je het nu?

Geplaatst:

Alles ja dus :puh:

Alleen voor je probleem:

Ik bedoel dus of je een gebouw vervangen hebt met deze?

Zoja, dan kan je beter de TXD van het gebouw wijzigen. Is dit een heel nieuw gebouw in het spel, en vervangt dus ook geen ander, moet je wel zelf een TXD maken.

Dus snap je het nu?

Ja maar die torens heb ik niet meer. Ik heb een ander probleem, ik heb een eigen eiland gemaakt in SketchUp en ik kan hem helemaal getextuurd zien in MapEditor maar als ik ingame ga kijken waar het staat is het onzichtbaar. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...