Jump to content

Walton

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi iedereen

Weet iemand misschien waar de walton op gebasseert is want op wikigta staat ''onbekend'' en ik denk niet dat R* hem zomaar even gemaakt heeft en in het spel heeft gestopt (ben een van de weinige maar vind het best een leuke auto :bier: ) , ben wel benieuwt

Geplaatst: (bewerkt)
De Walton kan gewoon bedacht worden door Rockstar zelf, zo moeilijk is het niet om een tractortje te bedenken. ;)

LOL ''tractortje'' :schater:

Ik dacht eertst dat hij op de volvo 444 is gebasseert maar volgens de foto komt de cabine niet helemaal overeen

post-98194-1231785530.jpg

post-98194-1231785676.jpg

Bewerkt: door vw53steven
Geplaatst:
De Walton kan gewoon bedacht worden door Rockstar zelf, zo moeilijk is het niet om een tractortje te bedenken. ;)

LOL ''tractortje'' :schater:

Het is toch ook een tractor, of zit ik er nu weer naast. :puh:

Geplaatst:

R* heeft in sommige gevallen ook "gebruik gemaakt" van hun artistieke vrijheid. Veel voertuigen zijn inderdaad gebaseerd (lees: lijken veel) op bestaande voertuigen. Maar vaak zijn de modellen aangepast waarbij het zelfs zo zou kunnen zijn dat een voertuig een combinatie is van 2 of meer voertuigen die in het echt bestaan. Soms is het dus lastig te bepalen waar een bepaald voertuig op is gebaseerd. De één zegt dit en de ander zegt dat terwijl het dan weer heel goed mogelijk is dat beide gelijk hebben als het een samensmelting is van twee voertuigen. En dan is het altijd nog mogelijk dat R* gewoon een voertuig heeft verzonnen zonder dat het ergens op gebaseerd is. Waarbij het natuurlijk mogelijk is dat hun eigen creatie veel overeenkomsten vertoont met een bestaand model zonder dat ze die intentie hadden. Als je trouwens een bijdrage aan wiki wilt leveren m.b.t. voertuigen en hun echt bestaande model raad ik je aan om in >>dit topic<< verder te gaan met deze discussie. Uiteraard inclusief bewijs zoals je hierboven laat zien, maar zoals je zelf al concludeerde zijn de verschillen redelijk groot. Het kan natuurlijk zijn dat ze de achterkant van die Volvo hebben genomen i.c.m. een voorkant van een ander model. Succes ^_^

Geplaatst:
een tractor, of zit ik er nu weer naast. :puh:
Het is een oud pick-up model :7 De enige overeenkomst met een tractor is dat hij in GTASA hetzelfde geluid maakt. Verder is het gewoon een auto. Hij is zelfs moddable bij de transfender.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...