kevinkrs Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Heey iedereen. Ik heb een vraagje. Ik wil een explosie functie maken en als ze het gebruiken dat er geld van hun bank afgetrokken word. Maar hoe kan je doen dat er bijvoorbeeld 10 dollar cash geld er van af gehaald word?.. Bedankt MVG Kevin. Reageren
Sandra Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Ligt eraan wat voor een bank-systeem je gebruikt... (Als je het normale geld bedoeld, is GivePlayerMoney(playerid, -10); al voldoende. Als je met variabeles werkt, en je wilt er 10 vanaf trekken, dan doe je zoiets als dit: bank[playerid] -= 10; of bank[playerid] = (bank[playerid] - 10); Reageren
kevinkrs Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 (bewerkt) Ligt eraan wat voor een bank-systeem je gebruikt...(Als je het normale geld bedoeld, is GivePlayerMoney(playerid, -10); al voldoende. Als je met variabeles werkt, en je wilt er 10 vanaf trekken, dan doe je zoiets als dit: bank[playerid] -= 10; of bank[playerid] = (bank[playerid] - 10); Bedankt Sandra. Ik bedoelde de gewone ja. Ik ga hem nu testen. Je bent de beste in scripten je reageerd overal goed op. Bewerkt: 13 januari 2009 door kevinkrs Reageren
kevinkrs Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 P.s hoe doe je dat hij chekt hoeveel geld je heb. Zodat je niet onder de 0 kan raken. Dus als je eigenlijk te weinig geld heb dat je dan geen wapen of een bom of wat dan ook krijg. Reageren
Sandra Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 if(GetPlayerMoney(playerid) >= 10) { GivePlayerMoney(playerid, -10) } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "Je hebt niet genoeg geld!"); } Reageren
kevinkrs Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 if(GetPlayerMoney(playerid) >= 10) { GivePlayerMoney(playerid, -10) } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "Je hebt niet genoeg geld!"); } Ik zie het bericht nu wel staan. Maar hij blokeer niet. Is daar ook een functie voor? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.