Jump to content

Schieten en Richten


Acardipane

Recommended Posts

Ik speel al enige tijd GTA, vooral online.

Maar hoe moet je nu richten en vooral waarop ?

Dan heb ik het niet over het standaard locken en schieten, maar dan...

Ik wordt vaak al neer geschoten voordat ik maar 1 kogel gelost heb !!!!

Hoe kan ik met een paar kogels dood geschoten worden terwijl ik al 100 kogels op die persoon gelost en met mijn 2e leven bezig ben ??

Wat ik al wel weet is:

- Hurken ipv staan

- Niet te veel kogels achter elkaar

Maar waar moet je nog meer opletten om je tegenstanders snel uit te kunnen schakelen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Op het hoofd mikken, en veel cover nemen. :Y Meer kan ik niet zeggen.

Niet van veel afstand, want dan gaat ook alles mis wanneer je op het hoofd richt. Als het hoofd op jou beeldscherm enkel een klein puntje is kan je het vaak schudden. Dan moet je dichterbij gaan of laat hem dichter naar jou komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de topic starter.....

Als je auto-aim aan hebt staan en je hebt een lock geef dan een klein tikje naar boven zodat het hoofd in beeld komt ;-)

En inderdaad zoals je zelf al weet in kleine korte bursts (dus een kogel of 3 max) achter elkaar vuren dan blijft het het nauwkeurigst. Dit geldt trouwens ook voor auto aim off.

Tevens is het soort wapen belangrijk. Als je namelijk alleen een handpistool hebt zal je nog geen lock op je tegen stander kunnen maken maar als hij een AK of M4 heeft zal hij allang een lock op jouw kunnen hebben....

Dus een m4 of Ak raad ik je aan... Die hebben al veel eerder een lock omdat ze een veel groter bereik hebben.

En mocht je nu een sniper hebben dan kan ik alleen maar zaggen richt op het hoofd :tu:

Hebben je tegenstanders een sniper.... Zoek dekking :D

Succes in ieder geval.

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig iedereen _O_ , behalve jij GICE :Y

Ik ga het uit proberen mischien dat ik nu wel het hoger in de lijst kom te staan.

Nu hoop ik wel dat ik jullie niet zal uitschakelen tijdens een level :bonk: !!!!

acardipane_2017.jpg

(Dit schema is nog niet bij gewerkt)

Bewerkt: door Acardipane
Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig iedereen _O_ , behalve jij GICE :Y

Ik ga het uit proberen mischien dat ik nu wel het hoger in de lijst kom te staan.

Nu hoop ik wel dat ik jullie niet zal uitschakelen tijdens een level :bonk: !!!!

acardipane_2017.jpg

(Dit schema is nog niet bij gewerkt)

hahaha ik shoot je toch met mn bazooka, zullen we zien wat beter werkt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...