BrokenTable Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 In de eerste post (van Hayate X) staat: Topic sluit as. zaterdag Vandaga is het vrijdag. Waarom houden jullie je niet aan die datum? Lijtk mij om het vanavond om 0:01 te sluiten (of de eerste mod die daarna in de gelegenheid is)
Scott16 Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 WTF, waar maken jullie je druk om man! :blink: Damn, zo kinderachtig heb ik het nog nooit meegemaakt! <_< De contest gaat gewoon door tot 9 uur, eerlijk is eerlijk!
Trax Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Okay, nu alleen nog Vote's. Ik zie nu ook pas de beginpost, dus het blijft staan op zaterdag. 00:01 dus. Votes nu!
Eclipse Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Ik vind die van Hayate X de mooiste
Mania-92 Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 (bewerkt) Hallo mensen, zoals jullie hebben gehoord gaat de FINALE vandaag van start.De deelnemers zijn : Hayate, Vinewood ! Wij wensen ( de crew ) deze deelnemers veel succes in de finale. Moge de beste designer winnen ! Topic sluit as. zaterdag Thema is Cartoon/Anime. Gelieve de naam van de deelnemer noemen als jij de zijne het mooist vind ! inderdaad er staat zaterdag dus dit ****** is helemaal voor niets geweest ____________________________________________________________________ sorry se7en had je post nog niet gezien Bewerkt: 29 april 2005 door mania-92
MrKooKie Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 HAYATE X Heeft ongeveer dezelfde smaak als ik, al is Ed, Edd n' Eddy ook mijn ding, maar toch ga ik voor Hayate X
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 (bewerkt) Votes nu! bijna iedereen die de laatste tijd actief is geweest heeft volgens mij al gestempt op enkele na (maar dat is ook maar minimaal) EDIT sorry I was wrong er zijn er toch wel veel Bewerkt: 29 april 2005 door Biohazard1990yakuza
Kraay Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Votes nu! bijna iedereen die de laatste tijd actief is geweest heeft volgens mij al gestempt op enkele na (maar dat is ook maar minimaal) EDIT sorry I was wrong er zijn er toch wel veel de moderators hebben nog niet gestemd maar dat doen ze volgens mij nooit :unsure:
BrokenTable Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 (bewerkt) De tussenstand: Hayate (24) mania-92 Mazzeltje Denizzz RTS Slimm Timovich Timos Biohazard1990yakuza Steef Mr.Yo Levi_15 gta sa player Romero zerocooll Lennert TubS og lock robbie X-Zero Tim14 Esther Scot16 Eclipse MrKookie Vinewood (21) Wauzie Dragonmaster Ironf1st GTAspeler BMW need my speed kraay BoMBeRMeN Mr.Boss Mathiz timotees azert Mclaw Tmzom Simsfan88 GTA-Lover iron_dragon Se7en Chironu Baffie Arnie Update: Bewerkt: 29 april 2005 door BrokenTable
Chi Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Votes nu! bijna iedereen die de laatste tijd actief is geweest heeft volgens mij al gestempt op enkele na (maar dat is ook maar minimaal) EDIT sorry I was wrong er zijn er toch wel veel de moderators hebben nog niet gestemd maar dat doen ze volgens mij nooit :unsure: Oh? Niemand wint of verliest zonder dat ik mijn stem heb uitgebracht, weet dat. Tsjaa, ik moet zeggen dat ik ze voor een design contest wel een beetje slap vindt, simpelweg omdat "Vinewood" voor de rest niks met de sig te maken heeft, en "Hayate" evenmin. Maar goed, ik ben hier niet om diepe verhalen uit te halen, maar voor die contest. Ieder heeft z'n plus- en minpunten. Vinewood is orgineel, maar airbrushen? Nee. Hayate brengt de stijl leuk, maar de border is niet mooi afgewerkt en het effect te afgeragt. (Als dat een ABN woord is..) Uiteindelijk denk ik dat Vinewood bij mij toch wint, simpelweg omdat ik bij Hayate een extra fout ontdek waar ik me persoonlijk heel erg aan erger (leuke woordspeling): Het plaatje is 90% Zwart-Wit, met af en toe een beetje kleur erin. Dit effect heb je te weining door het hele plaatje heen gebruikt en nu lijkt het meer alsof ik vruchtensap op m'n scherm gemorst heb dan dat het bij de sig hoort. Vat m'n gezeik niet als echt gezeik op, meer als kritiek. Verder vind ik dat het er best goed uitzien, minus de (redelijk kleine) minpuntjes natuurlijk.
Tim14 Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Man BadMan! jou paar posts sloegen echt nergens op! Wie mag er nou eerder beslissen, de directeur of een leerling (Se7en in dit geval de directeur) En jij een leerling, ik ben blij dat je nog Se7en gelijk gaf!
-Niels- Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Man BadMan! jou paar posts sloegen echt nergens op!Wie mag er nou eerder beslissen, de directeur of een leerling (Se7en in dit geval de directeur) En jij een leerling, ik ben blij dat je nog Se7en gelijk gaf! Begin nou niet weer! Gaat net weer goed. Kom op mensen stemmen!
Trax Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Man BadMan! jou paar posts sloegen echt nergens op!Wie mag er nou eerder beslissen, de directeur of een leerling (Se7en in dit geval de directeur) En jij een leerling, ik ben blij dat je nog Se7en gelijk gaf! Het is al opgelost, ga nu niet weer onrust stoken voor niks ...
Baffie Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Ik ook Vinewood, die van Hayate íéts te saai en onvolledig, benieuwd wie er gaat winnen, wordt de winnaar Erelid?
Tim14 Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Man BadMan! jou paar posts sloegen echt nergens op!Wie mag er nou eerder beslissen, de directeur of een leerling (Se7en in dit geval de directeur) En jij een leerling, ik ben blij dat je nog Se7en gelijk gaf! Het is al opgelost, ga nu niet weer onrust stoken voor niks ... Oke mijn excuses, het was ook niet om onrust te zorgen.
Recommended Posts