Jump to content

Zamg0d1 VS Visser23

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: Freestyle

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: zsm

Opmerking: Succes

Zamg0d1:

Sig-voor-bttl-tegen-visser23.jpg

Visser23:

j6lq4g.png

Stemmen Maar!

Bewerkt: door zamg0d1

Zamg0d1:

Mooie Sig, maar iets te donker. De tekst mocht je wel wat lichter doen, de kleuren passen wel bij elkaar, de rest is goed gelukt. Blijf zo door gaan! :tu: Een 7.9/10

Visser23:

Mooi gedaan, effecten zijn mooi. Mooie kleuren, zwart en rood passen goed. De tekst is goed, een 9.0/10

Stem:

Visser23

Bewerkt: door GTA Haas
Geplaatst:

Zamg0d1:

mooie sig,wel te veel zwart gebruikt en ik kon je naam ook bijna niet zien.voor de rest heb je leuke effecten gebruikt.8/10!voor zammie

Visser23:

ook erg mooie sig!rood past bij alles.mooie font en leuke effecten!maar toch gaat mijn stem naar Zammie.

7,5/10

Stem:

Zamg0d1

zamg0d1: Ik had toch echt wat beter verwacht van jou. Dit is echt 1 van jouw mindere creaties, je kan dus veel beter. Volgens mij heb je er een Render in geplakt en dan gebruik gemaakt van de Doge Tool om je Signature lichte plekken te geven, die donkere plekken zijn volgens mij gecreëerd door de Burn Tool. Het font mag er toch wel ietsje meer uitkomen aangezien ik dat pas als laatste onderdeel opmerkte.

Visser23: Lekkere stijl, de rode kleur komt niet druk over en je weet meteen naar wat je moet kijken ; Dirk Kuyt. Het is geen zooitje, de render komt er mooi uit en is niet te druk. De effecten passen perfect bij de render, mooi werkje. Een font is 1 van je mindere punten maar ik vind deze echt wel goed passen.

Stem:

Mijn stem is duidelijk voor Visser23. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Zamg0d1 zijn creatie vind ik een beetje prutserig. Kleur gebruik is niet mooi en ook dat zwarte gedeelte vind ik een beetje zonde. De tekst doet er voor zorgen dat ik voor Visser23 stem. Anders had ik waarschijnlijk overwogen om op jou te stemmen aangezien de rest wel prima op orde is.

Visser zijn creatie is verder prima en mooi. Ook de Brushes om de Render heen vind ik mooi alleen de kwaliteit vind ik nogal bagger. Focus daarmee vooral even op het hoofd/haar want daar is het simpelweg afgrijslijk. Verder is het wel mooi en ziet het eruit alsof het van een beginnende Jon-asses is. Vooral zo door gaan dus!

Stem: Visser23!

Geplaatst:

Visser23 wint en klimt een plek op de ranking. Zamg0d1 verliest helaas een punt.

Visser23: +1

Zamg0d1: -1

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...