Jump to content

Controller/Gamepad

--max--

Recommended Posts

Ik had voor de Playstation Controller gekozen.

Ik heb nog nergens voor gekozen.

Maar ik dacht ik vraag de "kenners" eerst even. :D

Ik heb ooit een playst. gehad en die controller lag lekker in de hand (vond ik dan).

Kga 'ns kijken wat ze kosten.

Delen op andere websites

Hey,

Ik heb een PS3 controller maar hoe kan ik die laten werken op me laptop? Ik heb al eens een eigen topic gemaakt maar daar kwam helaas geen bruikbaar antwoord uit, daarom vraag ik het maar eventjes hier. Dus mijn vraag is kan de PS3 controller op de laptop ja/nee en hoe ik het dan kan laten gebruiken.

Delen op andere websites

Hey,

Ik heb een PS3 controller maar hoe kan ik die laten werken op me laptop? Ik heb al eens een eigen topic gemaakt maar daar kwam helaas geen bruikbaar antwoord uit, daarom vraag ik het maar eventjes hier. Dus mijn vraag is kan de PS3 controller op de laptop ja/nee en hoe ik het dan kan laten gebruiken.

Dus, Maar raad jij hem door deze post ook een PS3 Controller aan?

Ik denk dat het uit eigen inschatting is, Iedereen vind weer wat anders beter. En je geeft zelf al aan dat je voor Playstation toch wel een zwak hebt, Nu hou ik mij niet bezig met Console's en ik raad je dan ook aan om en Controller te nemen waar jij al bekend mee bent. De Playstation dus waarschijnlijk :Y

Bewerkt: door Sa_bulldog
Delen op andere websites

het is maar net wat je gewent bent.. Heb je ooit een ps1 2 of 3 gehad dan vind je xbox controller klote, andersom dan vind je playstation controller klote..

En een draadlose officieële ps3 controller kan je niet gebruiken voor je laptop lijkt mij zo !

Bewerkt: door gemertenaar
Delen op andere websites

het is maar net wat je gewent bent.. Heb je ooit een ps1 2 of 3 gehad dan vind je xbox controller klote, andersom dan vind je playstation controller klote..

En een draadlose officieële ps3 controller kan je niet gebruiken voor je laptop lijkt mij zo !

Ik heb een PS1 en PS2 gehad en vind de 360 controller superchill! :puh:

Ik vind wel de D-Pad van de 360 controller klote en van de PS3 de triggers (R2 en L2).

Maar om PS3 controllers op je computer te krijgen heb je allereerst een Bluetooth stick nodig, en daarnaast drivers voor de controller.

Hier is een zoekopdracht van Google

Maar het is eigenlijk verboden door SONY, dat je hem op de PC gebruikt. Daarom is het ook heel moeilijk en zijn hackers er een tijdje mee bezig geweest... En dat is best wel lame als je kijkt naar hoe Microsoft dit regelt: Adaptertje kopen en je kunt alle besturing die je op de Xbox kunt aansluiten, gebruiken op de PC! :dans:

Delen op andere websites

Ik weet niet of dit illegaal is maar ik heb een filmpje gevonden dat je wel een PS3 controller op de pc kan gebruiken en dus ook op de laptop.. Alleen het wil niet werken bij GTA 4.. Hoe in hemelsnaam kan ik zorgen dat ik met ps3 controller kan Grand Theft auto'en op laptop?

Het is trouwens dit filmpje:

Bewerkt: door GekkieJ01
Delen op andere websites

Ik denk dat ik dan bij nader inzien toch voor de Xbox 360 controller zal gaan.

Maar welke kan ik dan het beste pakken, draadloos of met kabel?

Ik zou dan met kabel nemen omdat je anders een oplader er bij moet kopen. ;)

Daar kan ik wat mee.

Thanx!!!

Delen op andere websites

Ik denk dat ik dan bij nader inzien toch voor de Xbox 360 controller zal gaan.

Maar welke kan ik dan het beste pakken, draadloos of met kabel?

Ik zou dan met kabel nemen omdat je anders een oplader er bij moet kopen. ;)

Daar kan ik wat mee.

Thanx!!!

En hier vindt je ter aanvulling nog even de officiële website van MS! :cya:

Delen op andere websites

Heb vandaag de wireless xbox controller gekocht, werkt prima!!!! ^_^

Maar hoe zet ik 'm in godsnaam uit na het spel?!?!?!

Ik koppel de ontvanger los van de USB-poort maar dan blijft op de controller die groene led-cirkel in het midden knipperen.

Ik koppel maar altijd de batterij af, maar of dat de bedoeling is?

Staat ook niets over in de meegeleverde beschrijving.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...