r.deroos Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 (bewerkt) als ik sa mp start doet ie get nog. maar als ik zo'n game wil ingaan en dan join, geeft ie dze fout: ------------------------------------------------------------------------------------------- Microsoft Visual C++ Runtime Library Runtime error! Program: C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/gta_sa.exe This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way. Please contact the application's support team for more information. -------------------------------------------------------------------------------------------- weet iemand hoe ik dit moet oplossen??? Bewerkt: 13 januari 2009 door r.deroos Reageren
WackoX Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 * Heb je GTA SA gedownload? * Heb je een no-cd crack? Reageren
GTAspirit Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 hij heeft u externe harde schijf vastgezet zo zorgt iemandt ervoor dat je niet op gta sa mp kan . heb ik ook gehad hij was gehackt hihi Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.