ditmar154 Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 weet iemand hoe ik makkelijk deze archiev kan halen liefst zonder politie achter me aan te krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 Op WikiGTA vind ik dat een goede uitleg staat: klik Aanbevolen is om deze te halen op het Helitours helikopterplatform in het zuiden van Algonquin. De redenen hiervoor zijn: dat je daar minder snel een wanted level krijgt. dat de voetgangers altijd zullen vechten en dus niet gillend wegrennen. dat het hekje, waar de voetgangers in de rij staan, als barrière gebruikt kan worden om de tegenstander op afstand te houden. dat er vlakbij een Hotdog-kraampje is om eventueel de health van Niko weer aan te vullen. Maar vecht niet tegen het personeel van Helitours, als je met één gaat vechten komen zijn collega's hem te hulp waardoor je meerdere tegenstanders tegelijk krijgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 Op WikiGTA vind ik dat een goede uitleg staat: klikAanbevolen is om deze te halen op het Helitours helikopterplatform in het zuiden van Algonquin. De redenen hiervoor zijn: dat je daar minder snel een wanted level krijgt. dat de voetgangers altijd zullen vechten en dus niet gillend wegrennen. dat het hekje, waar de voetgangers in de rij staan, als barrière gebruikt kan worden om de tegenstander op afstand te houden. dat er vlakbij een Hotdog-kraampje is om eventueel de health van Niko weer aan te vullen. Maar vecht niet tegen het personeel van Helitours, als je met één gaat vechten komen zijn collega's hem te hulp waardoor je meerdere tegenstanders tegelijk krijgt. maar als ik bij 5 mensen ben komt er altijd politie kan ik daar ook snel van af komen kan ik deze ook zonder politie doen ps ik gebruik geen cheats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 (bewerkt) [...]maar als ik bij 5 mensen ben komt er altijd politie kan ik daar ook snel van af komen kan ik deze ook zonder politie doen ps ik gebruik geen cheats Als de politie komt moet je gewoon door blijven vechten. Het duurt vaak een tijdje voor de politie ter plaatse is. In die tijd kun je misschien nog de twee of drie counters halen die je nog moest. De politie afschudden is hier ook niet zo moeilijk: jat een helikopter en vlieg weg! Als de politie zich al op het platform bevindt kun je natuurlijk ook gewoon het water inspringen en weg zwemmen. Bewerkt: 13 januari 2009 door ViceAgent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Medal_Crusader Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 Op WikiGTA vind ik dat een goede uitleg staat: klikAanbevolen is om deze te halen op het Helitours helikopterplatform in het zuiden van Algonquin. De redenen hiervoor zijn: dat je daar minder snel een wanted level krijgt. dat de voetgangers altijd zullen vechten en dus niet gillend wegrennen. dat het hekje, waar de voetgangers in de rij staan, als barrière gebruikt kan worden om de tegenstander op afstand te houden. dat er vlakbij een Hotdog-kraampje is om eventueel de health van Niko weer aan te vullen. Maar vecht niet tegen het personeel van Helitours, als je met één gaat vechten komen zijn collega's hem te hulp waardoor je meerdere tegenstanders tegelijk krijgt. Eens Kijke dan want heb al wat uurtjes verloren om me rond te slaan als een gek en elke keer naar 5 a 6 mensen inmekaar te hebben geslagen. Krijg je weer bezoek van de politie en ja blijft daardoor hangen op 98.9% van het spel is zover deze Finish Him sub mission en de rolleover sub missions die nog niet voormekaar krijgt verder zijn allee andere missions en subs missions te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 Vraagje hoe maak je die Combo? Je moet toch gewoon 10 mensen dood slaan of niet? En kan het ook met Baseball bat of Knife? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Medal_Crusader Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 Vraagje hoe maak je die Combo? Je moet toch gewoon 10 mensen dood slaan of niet?En kan het ook met Baseball bat of Knife? die sub mission moet je met de vuisten doen (melee) 10 stuks in 4 Min. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 Ok, maar hoe doe je dat? Gewoon 10 mensen vermoorden, of als je iemand ontwijkt door te bukken en dan slaat is dat een Combo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Medal_Crusader Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 Ok, maar hoe doe je dat? Gewoon 10 mensen vermoorden, of als je iemand ontwijkt door te bukken en dan slaat is dat een Combo? als je dichtbij genoeg staat van de tegenstander heb nico een paar verschilde slaan combo en legt er aan welke die net neemt , kwa slaan en , en als de tegenstander op grond legt , ( met muis en q (key) heb je wat slaan combo's ( en je moet ze dus vermoorden voor die sub mission) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 Meestal doe ik Rechtermuisknop ( Richten ) En dan verschillend achter elkaar R, Q en linkermuisknop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 (bewerkt) luister eens, komt er politie? Doe je careface up en laat je arresteren, de COUNTER GAAT NAMELIJK GEWOON DOOR ALS JE DOOD/GEARRESTEERD BENT, dus voor het bureau gewoon meteen doorvechten. En ja dmv ontwijken en combo doen zijn ze meestal ineens dood, check deze youtube movie! http://nl.youtube.com/watch?v=kWY0KvVtKx4 eazmode omg dat wikigta daar niks van in heeft staan dat wanneer je doodgaat dat je gewoon door kan vechten ^^ Zolang je 4 minuten maar niet om zijn... Ik kreeg er steeds 7 en toen kwam de politie, dan gewoon laten arresteren en de resterende 3 voor het bureau neermaaien lolol Bewerkt: 13 januari 2009 door gemertenaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Medal_Crusader Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 luister eens, komt er politie? Doe je careface up en laat je arresteren, de COUNTER GAAT NAMELIJK GEWOON DOOR ALS JE DOOD/GEARRESTEERD BENT, dus voor het bureau gewoon meteen doorvechten. En ja dmv ontwijken en combo doen zijn ze meestal ineens dood, check deze youtube movie! http://nl.youtube.com/watch?v=kWY0KvVtKx4eazmode omg dat wikigta daar niks van in heeft staan dat wanneer je doodgaat dat je gewoon door kan vechten ^^ Zolang je 4 minuten maar niet om zijn... Ik kreeg er steeds 7 en toen kwam de politie, dan gewoon laten arresteren en de resterende 3 voor het bureau neermaaien lolol ik wil het spel spelen zonder 1 keer dood te gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 (bewerkt) luister eens, komt er politie? Doe je careface up en laat je arresteren, de COUNTER GAAT NAMELIJK GEWOON DOOR ALS JE DOOD/GEARRESTEERD BENT, dus voor het bureau gewoon meteen doorvechten. En ja dmv ontwijken en combo doen zijn ze meestal ineens dood, check deze youtube movie! http://nl.youtube.com/watch?v=kWY0KvVtKx4eazmode omg dat wikigta daar niks van in heeft staan dat wanneer je doodgaat dat je gewoon door kan vechten ^^ Zolang je 4 minuten maar niet om zijn... Ik kreeg er steeds 7 en toen kwam de politie, dan gewoon laten arresteren en de resterende 3 voor het bureau neermaaien lolol ik wil het spel spelen zonder 1 keer dood te gaan Dan speel je hem eerst uit en daarna doe je dat, als je de trophie hebt save hem dan op een leeg slot Of raak je busted dat kan ook. Bewerkt: 13 januari 2009 door gemertenaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 ok dus niemand heeft een idee hoe ik zonder politie deze kan halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 Ik heb hem gewoon op straat gehaald. Dacht op Alqonquin. De hele tijd met taxi chauffeurs lopen vechten en counteren met baseball bat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.