Jump to content

hoe finish him halen


ditmar154

Recommended Posts

(...)

Eens Kijke dan want heb al wat uurtjes verloren om me rond te slaan als een gek en elke keer naar 5 a 6 mensen

inmekaar te hebben geslagen. Krijg je weer bezoek van de politie en ja blijft daardoor

hangen op 98.9% van het spel is zover deze Finish Him sub mission en de rolleover sub missions die nog niet voormekaar krijgt

verder zijn allee andere missions en subs missions te doen.

Je hoeft de Finish Him/Rolled over niet te halen om GTA voor 100% uit te spelen. Dit zijn namelijk achievements/trophies. Waarschijnlijk blijf je op 98.9% hangen omdat je andere submissies niet voltooid hebt, of omdat je nog niet alle activiteiten met je vrienden hebt gedaan. Ga voor de zekerheid deze checklist nog eens na :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem gewoon op straat gehaald. Dacht op Alqonquin. De hele tijd met taxi chauffeurs lopen vechten en counteren met baseball bat. :puh:

pillowfight.gif

met die baseball bat slaan ik er genoeg inmekaar maar dat geld niet voor die 10 mellee attacks :puh: voor die torphy

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem ook op het vliegveld bij de Helitours gehaald. Helaas sloeg ik wel de verkeerde man op zijn donder waardoor ik in mijn eentje tegen 6 man moest. Heb ze allemaal neergehaald met een combinatie met slechts een paar levens kwijt. :puh: Het is gewoon een kwestie van goed timen, want bij het bukken gaat het met veel mensen fout. Doe je het te vlug dan gebeurt er niks en doe je het te laat krijg je een vuist in je gezicht.

Link to comment
Delen op andere websites

jezus wat doen jullie moeilijk, je mag gerust doodgaan tijdens die achievement :schater: zolang je maar binnen 4 min. blijft. Begin bij helitours netzolang totdat je politie hebt, ga dan dood/busted en start vlug opnieuw. MEestal hoef je er dan nog maar 4 ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

jezus wat doen jullie moeilijk, je mag gerust doodgaan tijdens die achievement :schater: zolang je maar binnen 4 min. blijft. Begin bij helitours netzolang totdat je politie hebt, ga dan dood/busted en start vlug opnieuw. MEestal hoef je er dan nog maar 4 ofzo

bij mij wil dit ooo niet egt

wat een kut archiev zeg:(

Link to comment
Delen op andere websites

op de ps3 kan deze trophie niet met baseball bat.

Lijkt me niet.. Maarja op de 360 dus wel. :dans:

maar gvwl is met archievs tog haast het zelfde????

hoe kan het dan dat hij op 360 wel en op pc niet met knuppel kan??

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...