[QB]GoodMan Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Geplaatst: 28 april 2005 (bewerkt) Echt masterlijke wagens , maar als ik er te veel in zet crasht mijn game , En ja alweer: opnieuw installeren, wel irritant en die backups heeft geen zin. :unsure: Bewerkt: 28 april 2005 door [QB]GoodMan Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Geplaatst: 28 april 2005 ik heb gisteren omdat ik 1 fout maakte mijn vc opnieuw moeten installeren, 50 auto's opnieuw installeren. das niet niks Reageren
[QB]GoodMan Geplaatst: 28 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2005 ik heb gisteren omdat ik 1 fout maakte mijn vc opnieuw moeten installeren, 50 auto's opnieuw installeren. das niet niks nee idd haha, mar hoe zet je zoveel auto's erin :o man dan crasht mijn game kei raar, als die gaat laden in game hoor je error dan krijg ik dit te staan:Unhandeld Expiticion ofzo :S Reageren
[QB]GoodMan Geplaatst: 28 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2005 check al die wagens op de 8ergrond dan volgens mij heb je bijna elke auto ge-edit of niet Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Geplaatst: 28 april 2005 ja, ben bezig met een "the fast and the Furious" mod of 2fast2furious mod... ik ga em publiceren... denk ik... Reageren
Yohan Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Geplaatst: 28 april 2005 ja, ben bezig met een "the fast and the Furious" mod of 2fast2furious mod... ik ga em publiceren... denk ik... Worden dat dan alleen auto's of ook een nieuwe map... :rolleyes: Enne mijn Lancer heeft geen wielen.. Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Geplaatst: 28 april 2005 een installer yohan's lancer is gefixed Reageren
Yohan Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Geplaatst: 28 april 2005 Jah idd me Lancer is gefixt.. En hier weer een udpate van me modded vechiles.. Vervanger voor Hunter Mjn hummer.. Gefixte Lancer.. B) Reageren
el burro Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Geplaatst: 28 april 2005 echt cool kunnen jullie een adres noemen waar je dat kan downen of moet je dat zelf maken?? Reageren
[QB]GoodMan Geplaatst: 28 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2005 echt coolkunnen jullie een adres noemen waar je dat kan downen of moet je dat zelf maken?? Nee hoor, dat hoeft niet Je kan bijv. naar *** gaan [EDIT door Lantyz: link verwijderd Zie de forumregels voor meer info] Reageren
RTS Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Geplaatst: 28 april 2005 GoodMan,Apr 28 2005, 06:13 PM] echt coolkunnen jullie een adres noemen waar je dat kan downen of moet je dat zelf maken?? Nee hoor, dat hoeft niet Je kan bijv. naar gaan Reclame is niet toegestaan! Via PM Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Geplaatst: 28 april 2005 gewoon allerlei gta sites btw. alle auto's zijn mogelijk gemaakt door BoMBeRMeN ik heb van al die auto's vcm bestanden gemaakt Reageren
[QB]GoodMan Geplaatst: 28 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2005 gewoon allerlei gta sitesbtw. alle auto's zijn mogelijk gemaakt door BoMBeRMeN ik heb van al die auto's vcm bestanden gemaakt Vet, maak jij al die auto?'s B) echt? Reageren
Yohan Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Geplaatst: 28 april 2005 GoodMan,Apr 28 2005, 06:45 PM] gewoon allerlei gta sitesbtw. alle auto's zijn mogelijk gemaakt door BoMBeRMeN ik heb van al die auto's vcm bestanden gemaakt Vet, maak jij al die auto?'s B) echt? Neej hij maakt ze niet.. Hij ze allemaal vcm voor me gemaakt.. Reageren
[QB]GoodMan Geplaatst: 28 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2005 GoodMan,Apr 28 2005, 06:45 PM] gewoon allerlei gta sitesbtw. alle auto's zijn mogelijk gemaakt door BoMBeRMeN ik heb van al die auto's vcm bestanden gemaakt Vet, maak jij al die auto?'s B) echt? Neej hij maakt ze niet.. Hij ze allemaal vcm voor me gemaakt.. O ja leuk je zal hem vast wel heel dankbaar zijn BomBerMen's Power !~!~!~!~!~! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.