Roxx0rz Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Geplaatst: 28 april 2005 (bewerkt) All Hail To Bomber Almighty 't was leuk om te doen... zou graag meer willen doen B) @Yohan: wat zei je ookalweer over een lelijke lowrider? wedde dat je hierbij kwijlt: kijk es naar die velgen! Bewerkt: 28 april 2005 door BoMBeRMeN Reageren
Yohan Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Geplaatst: 28 april 2005 * Kwijlt * Vraagt zich af of dit diezelfde Impala is.. :unsure: Najah anyways Nice Bomb.. B) Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Geplaatst: 28 april 2005 (bewerkt) yep, das de impala... ik kwijlde ook B) en degene die hem ook willen hebbn, PM me... hij is VCM ik heb hem vcm gemaakt voor Yohan en de andere liefhebbers. B) dit is de cabrio versie: nog een mooie supra: Bewerkt: 28 april 2005 door BoMBeRMeN Reageren
Yohan Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 (bewerkt) Omg.. Die cabrio is wel vetjes.. B) Enne die Supra vind ik ook wel aantrekkelijk.. Mijn pimp chevy's.. B) Bewerkt: 29 april 2005 door Yohan Reageren
Yohan Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Wjoo.. :blink: Ik moet die Hummer en die Packer, en die Ferrari omg.. :blink: En die Ford is ook te vetjes.. B) Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 en voor savage, die charger Reageren
The Outlaw Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Bomberman, dat laatste plaatje van jou is gewoon waanzinnig mooi zeg, een witte/grijze mustang 2005 gt! heleboel er ingezet ik zou er ook een paar orginle auto's inlaten, als je alles mod dan gaat de lol er snel van af denk ik Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 (bewerkt) niks is standaard meer ik vond hem te saai worden... dit is leuker meer foto's : de nieuwe caddy: Bewerkt: 29 april 2005 door BoMBeRMeN Reageren
[QB]GoodMan Geplaatst: 29 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2005 (bewerkt) Echt toffe auto's BomberMen Petje Af ! Zo te zien ben jij een echte Need For Speed freak :rolleyes: En ik moest voor de 18e keer weer mijn VC opnieuw installeren, wordt een beetje irritant nu dus moet ik het doen met die standaard wagens Bewerkt: 29 april 2005 door [QB]GoodMan Reageren
Yohan Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 GoodMan,Apr 29 2005, 03:22 PM] Echt toffe auto's BomberMen Petje Af ! Zo te zien ben jij een echte Need For Speed freak :rolleyes: En ik moest voor de 18e keer weer mijn VC opnieuw installeren, wordt een beetje irritant nu dus moet ik het doen met die standaard wagens Bombermen heeft een aantal auto's voor mij vcm gemaakt duz als jij nou aleen vcm auto's installeert heb je er toch een paar.. Reageren
[QB]GoodMan Geplaatst: 29 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2005 GoodMan,Apr 29 2005, 03:22 PM] Echt toffe auto's BomberMen Petje Af ! Zo te zien ben jij een echte Need For Speed freak :rolleyes: En ik moest voor de 18e keer weer mijn VC opnieuw installeren, wordt een beetje irritant nu dus moet ik het doen met die standaard wagens Bombermen heeft een aantal auto's voor mij vcm gemaakt duz als jij nou aleen vcm auto's installeert heb je er toch een paar.. ja ok dat klopt daar heb je gelijk in Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 (bewerkt) pm me dan geef ik je mijn msn, of kijk in dat balkje onder m'n post, klik op msn voeg me toe de leukste auto vindt ik die lego wagen :lol: en @ yohan, die bug dat mijn spel steeds hangt is gefixed, ik heb en auto vervangen door een andere en nu doet ie et weer en verder, misschien kan jij ook die vcm's van jou naar goodman sturen, hoef ik het niet te doen Bewerkt: 29 april 2005 door BoMBeRMeN Reageren
Wauzie Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 De ford mustang...alleen heb ik hem niet bij de hand Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 kijk op de site van JVT< auto maker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.