the_dan Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 er komt WEEr een nieuwe pokemon uit beetje standaard cover weer een pokemon erop -.- bronnetje Reageren
the_dan Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 sluit m maar niemand reageert ,pokenom is dood Reageren
NickOwnage Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Sommige mensen vinden Pokémon wel leuk, alleen ik snap de lol niet, ik heb zelf ook een paar ervan maar doe er nooit wat mee. :S Reageren
The Hulk Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Pokemon gaat wel alleen er moet wat meer variatie in komen. Het is altijd het zelfde je bent een trainer en gaat een avontuur beleven. Het gaat gewoon vervelen. Dus als er iets heel nieuws van pokemon komt en het bevalt me zal ik het zeker kopen. Reageren
Nissan Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 En net als in Pokemon Emerald komt er weer een nieuwe Eiland hoor. Battle Island. Pokemon heeft zijn beste tijd allang gehad en heeft nogal veel geluk gehad dat de uitgemelkte games nog verkocht werden. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Pokémon blijft voortbestaan omdat er om de paar jaar nieuwe wezentjes worden bedacht, en daar wordt vervolgens weer een game omheen gebakken. Naast een paar leuke gimmicks en de overschakeling tot semi-3D (Waarmee ik dus op Diamond en Pearl doel) biedt het de laatste jaren zeer weinig vernieuwing. De doelgroep vindt het echter allemaal prachtig dat ze weer nieuwe pokémon kunnen vangen en trainen (En er mee pronken bij dat ene vervelende buurjongetje, hoe herkenbaar ), dus het blijft verkopen als een gek. Een kleine nieuwigheid zoals het al eerder genoemde Battle Island, plus een paar miniscule veranderingen in de storyline zijn voor veel mensen al reden genoeg om nog eens het bedrag op tafel te leggen voor een game die nagenoeg hetzelfde is als de voorganger. Dat het wordt uitgemolken heeft Nintendo zelf ook wel door, maar Miyamoto zou een dief van zijn eigen portemonnee zijn als ze een punt zouden zetten achter de Pokémon-franchise. De melkkoe zal dus nog wel even blijven draaien, ben ik bang. Reageren
FerryN Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 (bewerkt) Na pokemon gold heb ik emerald gekocht(had een verdomme verkeerde versie gekocht ) Maar Emerald was ook uitgemolken. Denk dat de beste nog de Pokemon blauw/rood/geel en de goud/zilver versies nog het beste zijn. Heb goud best lang niet meer gespeelt, heb daar wel iets van 16 pokemons op lvl 100 en alle 251 pokemons, verveelde me toen zo erg (Alleen Celebi en nog een pokemon gecheat(Komt na golbat iig)) rest geruild of zelf gevangen . Heb zelf Pokemon geel, zilver, goud en emerald. Als ik nog pokemon wil spelen, pak ik wel een rom+emulator. Bewerkt: 21 januari 2009 door FerryN Reageren
Nissan Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Die Pokemons worden trouwens met de dag lelijker . Reageren
Dizzee Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 (bewerkt) Dit wist ik al een tijdje... Ik ben een Die-hard fan van de pokémon spellen en zal ze blijven kopen. Het blijft gewoon leuk. Bewerkt: 22 januari 2009 door Dizzee Reageren
Forumrunner Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 (bewerkt) Er staat op ''The Pokemon company''. Waar heb ik iets wat daar op lijkt eerder gehoord? Ik ruik stroopwafels. Bewerkt: 24 januari 2009 door Forumrunner Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Enige spellen van Pokémon die ik leuk vind, zijn Pokémon Leaf Green en Pokémon Emerald, ik houd dat niet meer bij met die nieuwe pokemon films/series. Reageren
Biocount Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 WOW bestaat dat nog steeds kwam er meteen in me op dat ik dit las haha. Dacht eigenlijk dat pokemon niet eens meer bestond. Denk inderdaad dat er nog een heel klein handje mensen zijn die dit zullen kopen. Zou het zelf ook nooit spelen want ik hou zo en zo niet van anime. Ben benieuwt of er ooit verkoop cijfers van vrij komen, ben er benieuwt naar namelijk! Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 WOW bestaat dat nog steeds kwam er meteen in me op dat ik dit las haha.Dacht eigenlijk dat pokemon niet eens meer bestond. Denk inderdaad dat er nog een heel klein handje mensen zijn die dit zullen kopen. Zou het zelf ook nooit spelen want ik hou zo en zo niet van anime. Ben benieuwt of er ooit verkoop cijfers van vrij komen, ben er benieuwt naar namelijk! Denk dat het klein handje opzich nog wel meevalt. Ik weet nog wel dat pokemon begon toen ik een jaar of 13 was. Dus dat is al wel een poosje geleden. Toch denk ik dat het op generatie op generatie is aangezien de kinderen van nu het ook wel erg leuk vinden, Anders zouden de makers er denk ik mee stoppen. Aangzien hun dalingen in hun inkomsten ook niet echt leuk vinden! pokemon kaarten weet ik zo niet als dat nog een beetje gaat. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 (bewerkt) Waarschijnlijk wordt het de 'Emerald' van Diamond en Pearl, die ik voor 'dood' (Diamond en Pearl dus) heb verklaart, want na een paar dagen begon dat spel echt helemaal te zuigen. Bewerkt: 6 februari 2009 door Jesperkaj Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Ja hé? Ik vind Diamond ook niet echt cool. Wordt allemaal te High-Tech. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.