PSP-Keeper Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Ik vind dat de Pokémon serie te eentonig is. Het is gewoon een feit dat de game uitgemolken word, sinds er eigenlijk niet echt nieuwe delen komen. Want het enige wat elke Pokémon toevoegt, is gewoon een serie nieuwe Pokemon's. En daarnaast poetsen ze de graphics gewoon op met elke Pokémon serie. Met andere woorden: Ik heb totaal geen interesse in een nieuwe Pokémon game. Reageren
Dizzee Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 (bewerkt) Ik vind dat de Pokémon serie te eentonig is. Het is gewoon een feit dat de game uitgemolken word, sinds er eigenlijk niet echt nieuwe delen komen. Want het enige wat elke Pokémon toevoegt, is gewoon een serie nieuwe Pokemon's. En daarnaast poetsen ze de graphics gewoon op met elke Pokémon serie. Met andere woorden: Ik heb totaal geen interesse in een nieuwe Pokémon game. Je krijgt echt wel nieuwe delen hoor (nieuwe wereld en storyline). Waarom ik blijf spelen is eigenlijk gewoon het nieuwe verhaal en de nieuwe wereld die je krijgt in een nieuwe game. Platinum is inderdaad het emerald van ruby & sapphire (dus van Diamond/pearl van deze generatie), de wereld (soms met kleine uitbreidingen) en de pokémon zijn hetzelfde maar er zijn weldegelijk enkele verschillen en ik vind het juist leuk om die nieuwe dingen zelf te ervaren. Bewerkt: 6 februari 2009 door Dizzee Reageren
the_dan Geplaatst: 6 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 heb de pokemon op de ds nog niet eens uitgespeeld :$ kom niet verder dam 3e gym Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 heb de pokemon op de ds nog niet eens uitgespeeld :$kom niet verder dam 3e gym Welke begin Pokémon heb je dan genomen? Piplup, Chimchar of die andere Grass Pokémon die op Bulbasaur lijkt. Reageren
viccie211 Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 turtwig maar ik vind pokemon niet echt zuigen hoor(alhoewel er weinig vernieuwing wordt aangebracht in de verhaallijn). ik speel het niet meer zo die-hard als vroeger maar het is echt leuk want je kan er veel strategiën in bedenken met EV's en IV(wat moeilijk te begrijpen valt). Reageren
the_dan Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 er os trouwens een trailer gekomen van het spel je kan op muren lopen :O Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 dat is de skyworld Daar moet je heen om tegen de skyforme van giratina te vechten[/font] Is best leuk ik hebe een import versie van pokemon platinum. Reageren
Nissan Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 dat is de skyworld Daar moet je heen om tegen de skyforme van giratina te vechten[/font] Is best leuk ik hebe een import versie van pokemon platinum. Is Platinum al uit? Ik vind het echt heel naai dat, behalve in Gold en Silver, je nooit naar een andere regio kon. Dan denk ik van, ja stop die er dan bij! Reageren
Dizzee Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 dat is de skyworld Daar moet je heen om tegen de skyforme van giratina te vechten[/font] Is best leuk ik hebe een import versie van pokemon platinum. Is Platinum al uit? Ik vind het echt heel naai dat, behalve in Gold en Silver, je nooit naar een andere regio kon. Dan denk ik van, ja stop die er dan bij! 22 maart in Amerika pas, dus zou niet weten hoe hij aan een engelse versie komt. Europa pas 22 mei Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.