Wickedmen Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 hallo luitjes ik heb een simpele vraag:is CCleaner schadelijk bijvoorbeeld dat het een paar fouten maakt in de register en dat windows dan soms gaat crashen Reageren
Dvt Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 hallo luitjes ik heb een simpele vraag:is CCleaner schadelijk bijvoorbeeld dat het een paar fouten maakt in de register en dat windows dan soms gaat crashen Denk het niet. Het zou kunnen, maar daar krijg je die backupwaarschuwing voor. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Simpel antwoord, ja. Net als alle andere register-cleaners. CCleaner is wel redelijk veilig, waarschijnlijk ook de beste register-cleaner, maar ook van CCleaner is het bekend dat het belangrijke register waarden verwijderd. Het beste is om handmatig alle values na te gaan voordat je iets verwijderd. Reageren
wesley123 Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 het ligt ook aan de instellingen, over het algemeen is het niet schadelijk. Reageren
K.O. Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Bovendien kun je CCleaner automatisch backup files laten maken. Alle verwijderde registersleutels worden dan opgeslagen in een .reg bestand en met één druk op de knop (nou vooruit, twee, dubbelklikken) staan de sleutels weer in het register. Reageren
Wickedmen Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Simpel antwoord, ja. Net als alle andere register-cleaners. CCleaner is wel redelijk veilig, waarschijnlijk ook de beste register-cleaner, maar ook van CCleaner is het bekend dat het belangrijke register waarden verwijderd. Het beste is om handmatig alle values na te gaan voordat je iets verwijderd. ooo dan heeft het vast iets belangrijks verwijderd want als ik naar computer ga en dan eigenschappen en ik klik op kruisje en dan weer op kruisje om deze computer af te sluiten dan krijg ik dit (zie bijlage) p.s ik had ooit hiervoor een topic geopendlink Reageren
wesley123 Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 ik heb al meerdere malen vertelt dat jij beter windows opnieuw kunt installeren aangezien van jouw windows geen reet meer klopt, dit is minstens al de 4e keer dat ik het zie dat jij een probleem met explorer.exe hebt. Het is het niet waard om blijven aan te klooien hiermee, dna is het deze keer weer gefixt en over 2 maanden heb je weer hetzelfde probleem. Als je gewoon reinstalled bespaart je een hoop tijd en een hoop topics hier. Reageren
Wickedmen Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 ik heb al meerdere malen vertelt dat jij beter windows opnieuw kunt installeren aangezien van jouw windows geen reet meer klopt, dit is minstens al de 4e keer dat ik het zie dat jij een probleem met explorer.exe hebt. Het is het niet waard om blijven aan te klooien hiermee, dna is het deze keer weer gefixt en over 2 maanden heb je weer hetzelfde probleem. Als je gewoon reinstalled bespaart je een hoop tijd en een hoop topics hier. dat weet ik maar ik heb die cd niet Reageren
Biocount Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Ik gebruik persoonlijk WinAso. Die kan veel meer dan alleen je register opschonen. Enigste nadeel is dat de volle versie niet gratis is. Mischien ben je zelf ook meer tevreden met winaso dan ccleaner. Reageren
wesley123 Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 adilovn, voor het cleanen word gevraagd een backup te maken, als je daar gewoon ja hebt geklikt kun je dit .reg bestand uitvoeren en is je register weer als voor de cleaner Reageren
Wickedmen Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 (bewerkt) adilovn, voor het cleanen word gevraagd een backup te maken, als je daar gewoon ja hebt geklikt kun je dit .reg bestand uitvoeren en is je register weer als voor de cleaner ik heb op ja geklikt toen maar ik heb de back-ups een paar dagen geleden verwijderd maar ik heb iets ondekt het heeft niks met de register te maken waarom omdat als ik hetzelfde doe op mijn moeder.s acount krijg ik die crash niet help ik zat net effe te internetten toen de start balk in stukken was gesneden was en door elkaar en dat is eerder gebeurd dus mischien is het een virus trouwens toen ik naar taakbeheer ging om explorer opnieuw op te starten was explorer in plaats van 17.848 kb toen 32 kb sorry voor de zoveel posten maar het probleem is weg nadat ik via google het probleem had gezocht vond ik dit oplossing het blijkt dus dat openoffice voor problemen zorgt voor explorer dus het probleem is opgelost Bewerkt: 16 januari 2009 door Thundercover Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.