Mr CJ Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 hallo, Ik heb momenteel ongeveer 40% van gta uitgespeeld. Maar sinds gisteren krijg ik problemen met het autorijden. Plots tijdens het rijden slaan men wielen naar links/rechts- of kan ik niet meer afdraaien. Achteruit rijden ga dan ook niet meer! In het begin had daar ook problemen mee, maar toen was da plots gedaan tot gisteren. Wie kan helpen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ritchiecool Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2009 hallo,Ik heb momenteel ongeveer 40% van gta uitgespeeld. Maar sinds gisteren krijg ik problemen met het autorijden. Plots tijdens het rijden slaan men wielen naar links/rechts- of kan ik niet meer afdraaien. Achteruit rijden ga dan ook niet meer! In het begin had daar ook problemen mee, maar toen was da plots gedaan tot gisteren. Wie kan helpen?? legale versie kopen ? zoiets kom je aleen tegen op ilegale versie van gta grt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2009 hallo,Ik heb momenteel ongeveer 40% van gta uitgespeeld. Maar sinds gisteren krijg ik problemen met het autorijden. Plots tijdens het rijden slaan men wielen naar links/rechts- of kan ik niet meer afdraaien. Achteruit rijden ga dan ook niet meer! In het begin had daar ook problemen mee, maar toen was da plots gedaan tot gisteren. Wie kan helpen?? legale versie kopen ? zoiets kom je aleen tegen op ilegale versie van gta grt Ik heb de legale versie! Anders zou ik niet aan 40% zitten!! Bijkompend probleem is ook dat ik soms ook men gsm niet meer kan nemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2009 en gebeurt dat nu heel de tijd? of soms tijdens het spelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2009 en gebeurt dat nu heel de tijd? of soms tijdens het spelen? Als ik speel komt het regelmatig voor, en dan is het constant tijdens het spel. Niko begint nu ook al scheef te lopen (niet het zatterig effect- maar anders) Ik moet dan het soel opnieuw opstarten, en hopen dat het over is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 en gebeurt dat nu heel de tijd? of soms tijdens het spelen? Als ik speel komt het regelmatig voor, en dan is het constant tijdens het spel. Niko begint nu ook al scheef te lopen (niet het zatterig effect- maar anders) Ik moet dan het soel opnieuw opstarten, en hopen dat het over is. De problemen blijven zich verder doen Ken er echt niemand een oplossing, een eventuele patch?? Het is erg heel lastig zo om te spelen Please iemand? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 hallo,Ik heb momenteel ongeveer 40% van gta uitgespeeld. Maar sinds gisteren krijg ik problemen met het autorijden. Plots tijdens het rijden slaan men wielen naar links/rechts- of kan ik niet meer afdraaien. Achteruit rijden ga dan ook niet meer! In het begin had daar ook problemen mee, maar toen was da plots gedaan tot gisteren. Wie kan helpen?? legale versie kopen ? zoiets kom je aleen tegen op ilegale versie van gta grt Ik heb de legale versie! Anders zou ik niet aan 40% zitten!! Bijkompend probleem is ook dat ik soms ook men gsm niet meer kan nemen In de Illegale versie lukt het ook wel 40%, maar heb je geprobeerd om de auto uit en in te gaan, werkt bij mij wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 neen, probleem blijft zich voor doen, en heb de legale versie!! Ik heb het spel nu verwijderd, en terug geinstaleerd. (heb weeral problemen met de instalatie grrrr) Hopelijk is het dan over Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 neen, probleem blijft zich voor doen, en heb de legale versie!!Ik heb het spel nu verwijderd, en terug geinstaleerd. (heb weeral problemen met de instalatie grrrr) Hopelijk is het dan over Probeer je PC vaak te Defragmenteren wordt ie weer beter van heb ik ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 is je cd niet gewoon stuk????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 kijk ff of je plaktoetsen niet aan hebt staan, dit veroorzaakt het. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 is je cd niet gewoon stuk????? Als ie stuk was begon hij niet eens met spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 Probleem opgelost. heb eens een ander toetsenbord genomen, en nu heb ik geen problemen. Raar, want op andere dingen werkt het wel goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.