mem0 Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 Ik had net een noose hummer gejat(had politie achter me aan, maar daar gaat het nu ff niet om. Op het dak van die noose hummer staat LC NOoSE ofterwijl LC neus ik weet niet wat ze ermee met NEUS bedoelen maar dacht van wrm een kleine o inplaats van een O Wie me niet geloofd kan het maar zelf kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 Het klopt idd, er staat NOoSE inplaats van N.O.O.S.E. Maar ik denk niet dat dit een verwijzing is naar Neus. Want dan zou het gewoon Noose zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 NOOSE betekent Strop, dat is toch een van de bekentste EE. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Torritor Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 NOOSE betekent Strop, dat is toch een van de bekentste EE. Kijk eens naar de datums en de tijdstippen, van de 2 bovenste berichten, voordat je reageert. >>> Door Hanneswasco: Inderdaad, maar dat is niet aan jou om dat te zeggen. Gelieve dit in het vervolg aan de crew over te laten. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.