Jump to content

PS2, Niet online kunnen spelen

Recommended Posts

Geplaatst:

Help me,

Ik heb sinds kort de smalle Playstation 2, maar nu wou ik online gaan spelen. Heb alles ingesteld zoals moet, maar iedere keer kan ik de game servers niet joinen. Nu dacht ik de fout gevonden te hebben, ik had mijn Playstation nog niet geregistreerd. Maar nu wilde ik die registereren maar ik kan niet inloggen op mijn aangemaakte account, gewoonweg omdat ik geen wachtwoord ontvangen heb. Wie kan me helpen?

Alvast bedankt,

Indycar series

BTW: Ik kon Tony Hawk American's Wasteland wel online spelen, waarom weet ik niet.

Geplaatst:
Help me,

Ik heb sinds kort de smalle Playstation 2, maar nu wou ik online gaan spelen. Heb alles ingesteld zoals moet, maar iedere keer kan ik de game servers niet joinen. Nu dacht ik de fout gevonden te hebben, ik had mijn Playstation nog niet geregistreerd. Maar nu wilde ik die registereren maar ik kan niet inloggen op mijn aangemaakte account, gewoonweg omdat ik geen wachtwoord ontvangen heb. Wie kan me helpen?

Alvast bedankt,

Indycar series

BTW: Ik kon Tony Hawk American's Wasteland wel online spelen, waarom weet ik niet.

Met welke games probeer je online te gaan? Welke foutmelding krijg je? Ik heb zelf ook een PS2 gehad en ook online. Ik heb het een maand of 2 geleden verkocht.

Over die mail:

Je moet even in je 'Spambox'/'Ongewenste Mails' kijken. Daar staat soms die mail.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het geprobeerd met de spellen Test Drive Unlimited, Hardware: Online Arena en Formula 1 2004. Iedere keer kwam ik maar niet op de Game Server. Ik kon gewoon niet op de Game Server komen.

EN ik ga nu kijken of ik die mail al heb.

Edit: Geen mail, heb gecheckt. Het is best vreemd, maar goed...

Bewerkt: door Indycar series
Geplaatst:

Ik heb in de gebruiksaanwijzing gelezen dat je wel moet aanmelden, maar als ik me wil gaan aanmelden, krijg ik geen wachtwoord. Dus kan ik me niet inloggen en niet online spelen :N .

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb in de gebruiksaanwijzing gelezen dat je wel moet aanmelden, maar als ik me wil gaan aanmelden, krijg ik geen wachtwoord. Dus kan ik me niet inloggen en niet online spelen :N .

Registreer jij je hier:

KLIK

of hier:

KLIK

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:
Bij de eerste, wat is het verschil ertussen dan?

Weet ik niet, maar ik heb me even ingeleefd in jouw situatie en ik weet waar het probleem ligt. Ik kreeg ook geen mail met wachtwoord. Je maakt ook helemaal geen account aan om je PS2 te registreren. Sterker nog, je maakt helemaal geen account aan. Wat je wel doet is je e-mail adres opgeven zodat je Playstation nieuws kunt ontvangen. Eens per maand krijg je dus een mail met allerhande Playstation nieuws over games en aanbiedingen, niet interessant dus aangezien alles over de PS3 gaat en jij een PS2 hebt. Je moet HIER een account aanmaken. Ik hoop dat het dan wel werkt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...