Carl_Johnson2 Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Sorry maar ik vind hem niet echt mooi, maar dat komt omdat je sig er echt heel uitgerekt uit ziet. ALs je je render kleiner maakt moet je er altijd voor zorgen dat je render niet h40% w77% is bijvoorbeeld. Het makkelijkste wat je kan doen is CTRL+T in te toetsten en dan shift inhouden terwijl je bij de hoek dat punt vasthoudt en naar beneden brengt. Ik kan je echt niet raten omdat het best een mooie sig kon zijn als ie niet was uitgerekt. En een tweede tip haal dat lelijke tekst weg. :/ Reageren
Forumrunner Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Sorry maar ik vind hem niet echt mooi, maar dat komt omdat je sig er echt heel uitgerekt uit ziet. ALs je je render kleiner maakt moet je er altijd voor zorgen dat je render niet h40% w77% is bijvoorbeeld. Het makkelijkste wat je kan doen is CTRL+T in te toetsten en dan shift inhouden terwijl je bij de hoek dat punt vasthoudt en naar beneden brengt.Ik kan je echt niet raten omdat het best een mooie sig kon zijn als ie niet was uitgerekt. En een tweede tip haal dat lelijke tekst weg. :/ Het is de originele grootte . Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Pics or it didn't happen! Maar even serieus je ziet duidelijk dat die render/stock vervormd is kijk maar naar marcus' ogen, hij is toch geen chinees? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Nou, Dat kan jij niet weten :$ . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.