Jump to content

Xbox360 en die rot krassen

Recommended Posts

Geplaatst:

Maken de nieuwste soorten xbox 360's ook krassen op de cd's (niet tijdens het draaien) maar gewoon als je speelt want ik heb er hier een die dat wel doet en ik was van plan een pro of elite te halen en ik wou weten of die tegenwoordig ook nog krassen anders ga ik denk ik voor de ps3.

Geplaatst:
Maken de nieuwste soorten xbox 360's ook krassen op de cd's (niet tijdens het draaien) maar gewoon als je speelt want ik heb er hier een die dat wel doet en ik was van plan een pro of elite te halen en ik wou weten of die tegenwoordig ook nog krassen anders ga ik denk ik voor de ps3.

Of die nieuwe van xbox krassen maakt weet ik niet, maar ik denk van niet.

Maar als ik jouw was zou ik voor de ps3 gaan, heb je ineens een blu-ray speler :D

Maar jij moet beslissen.

Maar als je al altijd op een Xbox hebt gespeelt zou ik gewoon voor een nieuwe Xbox gaan. ;)

Geplaatst:

Tja ik heb altijd al een xbox gehad dus ik weet niet meer wat ik moet ik wil gewoon zeker weten dat hij niet meer krast.

Geplaatst:
Tja ik heb altijd al een xbox gehad dus ik weet niet meer wat ik moet ik wil gewoon zeker weten dat hij niet meer krast.

Als je tevreden bent over je de xbox (buiten dan hij krassen maakt) en minder geld wilt uitgeven zou ik gewoon een nieuwe kopen (die geen krassen maakt).

Geplaatst:
Maar HOE weet ik zeker dat die nieuwe GEEN krassen maakt?

That's the question!!!

Dat maakt toch niks uit.

Het is niet jou fout dus krijg je toch weer een nieuwe. ^_^

En zo kan je wel aan de gang blijven waardoor je altijd een nieuw spel blijft behouden.

Heeft een vriend van me ook zo :Y

Geplaatst:

Hij maakt geen krassen meer, tenzij je ermee schudt.

Maar ik installeer mijn games op mijn HDD.

Maakt minder geluid en is veiliger, toch voor mij, want ik heb een oude xbox 360.

Geplaatst:

De Xbox360 maakt volgens mij alleen krassen als je hem verticaal zet, dus gewoon naar boven. Dus laat hem gewoon plat liggen, dan maakt ie geen krassen. Bij mij in ieder geval niet, en als je een Xbox360 haalt. Haal geen Arcade, een Pro of een Elite is goed. :Y Maar PS3 heeft Blue-Ray, en Xbox360 heeft HD. ;)

Geplaatst:
De Xbox360 maakt volgens mij alleen krassen als je hem verticaal zet, dus gewoon naar boven. Dus laat hem gewoon plat liggen, dan maakt ie geen krassen. Bij mij in ieder geval niet, en als je een Xbox360 haalt. Haal geen Arcade, een Pro of een Elite is goed. :Y Maar PS3 heeft Blue-Ray, en Xbox360 heeft HD. ;)

Als je hem laat vallen of je schud met je 360 dan kunnen er ook op de horizontale stand krassen op je dvd'tjes kopen. Maar ik snap ook niet waarom mensen daar over gaan zeuren. Ten eerste vind ik het deels je eigen schuld, ten 2e kan je gewoon bij microsoft je xbox laten maken als hij nog garantie heef, en ten derde is het nou niet bepaald moeilijk zelf die dvd drive te tweaken.

Geplaatst:

Als je hem laat vallen of je schud met je 360 dan kunnen er ook op de horizontale stand krassen op je dvd'tjes kopen. Maar ik snap ook niet waarom mensen daar over gaan zeuren. Ten eerste vind ik het deels je eigen schuld, ten 2e kan je gewoon bij microsoft je xbox laten maken als hij nog garantie heef, en ten derde is het nou niet bepaald moeilijk zelf die dvd drive te tweaken.

Ik heb mijn Xbox360 gewoon plat laten liggen, geen een krasje op een CD. :D

Geplaatst:

Ik heb laatst het programma 'Kassa' gezien. Die was geheel gewijd aan de krassen makende Xbox360. Ze deden zelf een test met 10 360's. Ze zetten die 360's horizontaal neer op een betonnen ondergrond (zodat het niet door trillingen kan komen). Na een paar uur gamen kwamen er krassen op bij een groot deel van de 360's.

In de USA zijn 10 miljoen gedupperde die hun spellen niet vergoed krijgen, tenzij ze met een rechtzaak dreigen. Ik weet niet hoe dat in Nederland zit.

Geplaatst:

PS3 heeft ook een HDD hoor :puh:

die kan je ook makkelijk vervangen, dus snap het verschil niet echt...

Geplaatst:
De Xbox360 maakt volgens mij alleen krassen als je hem verticaal zet, dus gewoon naar boven. Dus laat hem gewoon plat liggen, dan maakt ie geen krassen. Bij mij in ieder geval niet, en als je een Xbox360 haalt. Haal geen Arcade, een Pro of een Elite is goed. :YMaar PS3 heeft Blue-Ray, en Xbox360 heeft HD. ;)

Dat heeft totaal NIKS te maken met het krassen op een disk maken. Het komt door de lens die tegen de disc aandrukt tijdens het afspelen.

Als iemand problemen heeft:

KLIKKERDEKLIK

Plaatje van disc:

3060000000055738.jpg

Geplaatst:

PS3 heeft ook een HDD hoor :puh:

die kan je ook makkelijk vervangen, dus snap het verschil niet echt...

Een HDD is een opslag plaats. GTA Haas heeft het over de beeld kwaliteit HD, aangezien hij ook Blu-Ray vermeld.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...