Jump to content

raar savegame probleem

Sjorszzz

Recommended Posts

Hallo,

Steeds als ik de game heb opgeslagen met van alle wapens het maximum aantal kogels en 2 autos op mijn parkeerplaats neem ik aan dat dit wel word opgeslagen.

Maar als ik de savegame laad heb ik ineens veel minder kogels en is steeds 1 auto weg van de parkeerplaats.

En ik weet zeker dat ik ze er goed op heb gezet :?

Weet iemand hoe dit kan komen?

Het is voral irritand dat steeds alle kogels weer bijna op zijn.

Want ze kosten nogal wat vind ik. :engel:

Wat hiertegen te doen?

Of is mijn spel of ps3 gewoon kapot?

Delen op andere websites

Heb je de 100% gehaald? Want dan zal je zoveel kogels als je wilt kunnen kopen/oprapen, maar van zodra je saved heb je weer het aantal kogels van vroeger. Kijk dus even op WikiGTA of je het normale maximum aantal kogels hebt...

Voor de auto kan je kijken of hij wel vast staat, en dus niemand hem kan stelen. Je kan hem vastzetten door het driehoekje ingedrukt te houden, als de radio en de lichten dan uit zijn als je uitstapt dan staat ie op slot. ^^

Als dit niet werkt dan zit je volgens mij met bugje, tenzij iemand er meer over weet...

Delen op andere websites

Dat van die auto die weg is heb ik ook al meegemaakt. (ik speel de pc versie).

Wat me opviel is dat als ik Roman na een uitstapje moet terugbrengen naar het safehouse in Bohan, dat dan de gele marker waar je in moet rijden zich op die parkeerplaats bevindt. Als er dan een auto staat is het lastig om hem af te zetten. Maar misschien heeft het daarmee te maken dat auto's verdwijnen?

Maar dat van die auto op slot doen kende ik niet. Werkt dat ook op de pc versie?

Delen op andere websites

Heb je de 100% gehaald? Want dan zal je zoveel kogels als je wilt kunnen kopen/oprapen, maar van zodra je saved heb je weer het aantal kogels van vroeger. Kijk dus even op WikiGTA of je het normale maximum aantal kogels hebt...

Voor de auto kan je kijken of hij wel vast staat, en dus niemand hem kan stelen. Je kan hem vastzetten door het driehoekje ingedrukt te houden, als de radio en de lichten dan uit zijn als je uitstapt dan staat ie op slot. ^^

Als dit niet werkt dan zit je volgens mij met bugje, tenzij iemand er meer over weet...

De juiste antwoorden staan in de hierboven geqoute tekst. Als het dit niet is, is het een bug.

Heb ooit 50 bazooka kogels gesaved, kwam ik weer terug had ik er weer normaal aantal (8 geloof ik?)

Delen op andere websites

In dat geval snap ik het probleem met de kogels al wel.

Want ik heb de 100% inderdaad.

En die kogels waren naar die waarden weer terug veranderd. :7

Met die auto is dan nog maar een raadsel :duh:

En die radio en lichten waren echt uit.

Maar het is raar dat het ook steeds weer opnieuw gebeurd met de zelfde auto.

Waar ik steeds weer belachelijk lang naar moet gaan zoeken voor ik hem weer terug heb. :duh::duh::duh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...