mithrando Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Hey ik probeer al een hele tijd de bodyguard mod te installeren maar het werkt niet ik heb alles gedaan zoals het gevraagd werd eerst moest je de asi loader in de 'grand theft auto IV' map plaatsen en daarna de 'guards.asi' file ook wanneer ik de asi loader in die map steek ( binkw32.dll en binkhooked.dll) komt er een venster dat er al een binkw32.dll in die map staat en dat ik het moet vervangen of de naam moet veranderen maar wanneer ik het vervang wil gtaIV niet meer opstarten ik heb al op de site van de mod zelf gekeken bodyguard modmaar daar word ik niet veel wijzer van. Als er iemand ook deze mod heeft of een goede oplossing heeft plz tell me! Reageren
Venzio Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Je moet ook xLive .asi loader nodig. Ik heb het geprobeert maar ik zou hem niet doen, je moet opnieuw begginen, en live werkt niet. Reageren
mithrando Geplaatst: 21 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 (bewerkt) Je moet ook xLive .asi loader nodig.Ik heb het geprobeert maar ik zou hem niet doen, je moet opnieuw begginen, en live werkt niet. weet je het zeker? Ik was onlangs online aan het spelen en er was iemand die de bodyguard mod online gebruikte (best wel fun) als je live niet meer werkt zou je toch normaal gezien niet meer online kunnen? Bewerkt: 21 januari 2009 door mithrando Reageren
gta player Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Je kan hem gewoon met alice laden maar je moet hem niet in die map zetten daarmoeten alleen .lau bestanden. .asi bestanden gewoon hier: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV Bij mij werkt hij. Reageren
Venzio Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Je kunt wel online alleen, je moet wel opnieuw begginen, en je kan niet meer dat menu van Home gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.