el burro Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Geplaatst: 27 april 2005 2 dagen das nie veel maar als je 48 uur achter je pc hebt gezeten ben je het goed zat bij SA kon het toch 150 uur dat zijn ong 6 a 7 dagen en dat is ook niet veel voor zo'n groot spel dus ik denk dat de grootte wel gaat meevallen Reageren
RTS Geplaatst: 27 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2005 2 dagendas nie veel maar als je 48 uur achter je pc hebt gezeten ben je het goed zat bij SA kon het toch 150 uur dat zijn ong 6 a 7 dagen en dat is ook niet veel voor zo'n groot spel dus ik denk dat de grootte wel gaat meevallen Je moet niet denken dat het ook echt in 2 dagen afspeeld lijkt mij. Reageren
Yohan Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Geplaatst: 27 april 2005 2 dagendas nie veel maar als je 48 uur achter je pc hebt gezeten ben je het goed zat bij SA kon het toch 150 uur dat zijn ong 6 a 7 dagen en dat is ook niet veel voor zo'n groot spel dus ik denk dat de grootte wel gaat meevallen Je moet niet denken dat het ook echt in 2 dagen afspeeld lijkt mij. Neej waarschijlijk zal de tijdsduur geen 2 dagen zijn maare de verhaallijn 2 dagen duren ofzo.. Reageren
commando Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 (bewerkt) is er al een release datum :huh: het lijkt mij een leuke game COMMANDO :ph34r: Bewerkt: 7 juli 2005 door commando Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.