Tha-Ran Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Beste leden, Ik heb het spel Test Drive Unlimited voor de PC. Dus ik heb hem geïnstaleerd en wil hem opstarten, het intro doet hij nog wel maar dan kom ik bij het menu aan en doet hij een beetje raar, en plots staat hij op het bureaublad en komt er iets van rapport verzenden (doe ik niet). Het is al en paar keer gebeurd en ik heb het spel al een aantal keer opnieuw geïnstaleerd, heb ook al een paar keer gegoogled maar ik schiet er niks van op Dit is mijn laptop: Acer Aspire 1670 Besturingssysteem: Windows XP professional Proccesor: Intel® Pentium® 4 CPU 2.80 GHz geheugen: 510MB RAM DirectX: DirectX 10.0 Videokaar: ATI Mobility Radeon 9700 Series Hopelijk kan iemand me helpen. MVG Tha-Ran Reageren
Sprunk Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Je hebt véél te weinig RAM om het spel te spelen. Dat moet zeker worden verdubbeld naar 1 GB volgens de system requirements. Ook heb ik zo mijn twijfels bij je videokaart, die is toch ook een tikkie te slecht. Je laptop kan het spel dus helaas niet aan, vandaar dat het spel niet opstart. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 kan ik misschien wel iets doen om hem toch te laten draaien? Reageren
The Wizard Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 (bewerkt) Wat zijn de systeem eisen van de game. Kijk eens op deze site Edit: Dan kun je zien of je laptop hem aan kan. Bewerkt: 13 januari 2009 door The Wizard Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 (bewerkt) Oke.. ik ben voor alles geslaagd behalve voor de videokaart, ATI Radeon 9800 256MB VRAM of NVIDIA 6600 GT met 256MB of VRAM moet ik hebben. Voor de rest was het goed, maar alleen die videokaart Bewerkt: 13 januari 2009 door Tha-Ran Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.