muldertje6 Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Heb je ook gta sa save game dowload met auto mods of wapen mods bv een vet wapen uit star wars of een lamborgini diablo als iemand het weet wilt u dan de side geven waar ik het kan dowloaden harstikke bedankt Reageren
joppie Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Savegames kun je wel online zetten voor iemand maar de mods zet je in de data map van GTA SA, dan zou je die ook mee moeten sturen... beetje omslachtig lijkt mij. Als je mods wilt kijk dan op gtainside.com, een van de grootste download sites voor GTA mods denk ik. Reageren
Beagle Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 (bewerkt) Heb je ook gta sa save game dowload met auto mods of wapen mods bv een vet wapen uit star wars of een lamborgini diablo als iemand het weet wilt u dan de side geven waar ik het kan dowloaden harstikke bedankt Dit kan je niet simpel doen door een nieuwe savegame, je moet het spel modden met een aantal programma's en technieken. Zoek eerst een mod die je leuk lijkt, dan vertellen wij hoe je het moet installeren Goede sites voor mods zijn: GTAInside.com GTAGarage.com Er zijn er nog veel meer, maar ik weet ze niet allemaal. Waarschijnlijk hebben andere mensen nog een toevoeging Edit: Iemand was me voor! Bewerkt: 13 januari 2009 door Beagle Reageren
GTA Haas Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Welkom op het forum ten eerste, hier kan je Savegame's downloaden voor San Andreas, let op: Er zitten ook Savegame's bij die voor Versie 2 voor San Andreas zijn. En Savegame's voor Versie 1 van San Andreas. Hier kan je de Lamborghini Diablo vinden waar jij om vroeg, voor San Andreas. Let op: Je kan alleen modden met Versie 1 van San Andreas. Als je Versie 2 hebt moet je je San Andreas downgrade d.m.v. deze Patch/Downgrader. En hier word duidelijk uitgelegd hoe je een mod in San Andreas plaatst d.m.v. SAMI (San Andreas Mod Installer) . Hier de tut hoe je een auto en/of motor, vliegtuig, boot etc. in San Andreas plaatst. Succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.