Jump to content

DeathMatch maken.


Recommended Posts

Geplaatst:

Wist even geen betere naam voor het topic te verzinnen maargoed:

Ik heb een vrij eenvoudig DM-systeem draaien, (simpelweg een roulatie met meerdere DM's waarbij spelers kunnen joinen met een commando.)

Maar zit met 1 probleem. Bij het eindigen van de DeathMatch moeten alle spelers die aan de DM deelnemen eruit gezet worden en op dit moment worden niet alle spelers eruitgezet. (volgens mij alleen playerid 0).

En ik heb wel is ergens iets gelezen daarover maar heb geen flauw idee meer waar/wanneer enz. Misschien iemand die dat toevallig wel weet?

alvast bedankt! :)

Geplaatst:

Moeten ze allemaal naar een bepaalde locatie geteleporteerd worden? Zo ja:

//Variabele om te checken of de speler aan het DM-en is:

new IsDMing[MAX_PLAYERS];

//Wanneer de speler de DM joint:

IsDMing[playerid] = 1;

Na afloop van de DM:

for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
	if(IsDMing[i] == 1)
	{
		SetPlayerPos(i, X, Y, Z); //Verander zelf de X, Y en Z.
		IsDMing[i] = 0;
	}
}
}

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...