gemertenaar Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 Het 1e van alle consoles level 10, en nu ook het 1e op alle consoles die alle trophies/achievements heeft behaald van GTA Forum.nl HOERAAA FOR GEMERTENAAR HOERAAAA sorry for taking liberties in your time Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 Gefeliciteerd ermee! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 Mag ik de tweede zijn die je feliciteerd? Voor als je ja zegt: Gefeliciteerd! Voor als je nee zegt: Waarom niet? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 Mag ik de tweede zijn die je feliciteerd?Voor als je ja zegt: Gefeliciteerd! Voor als je nee zegt: Waarom niet? Ja!!!!!!! w0h0oo00o0! Drinks on me! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 Je lijkt me precies wel blij. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-killer Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 Dus je hebt Auf wiedersehen petrovic toch in meer sessies kunnen halen? Want ik geloof eindelijk dat het kan, zolang je tijd maar wordt geupdate naar de R* servers.. Ik moet nu nog auf wiedersehen petrovic halen + 0,5 miljoen dollar verdienen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Trix- Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2009 zorg dat die nek van je er nog bij kan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2009 Dus je hebt Auf wiedersehen petrovic toch in meer sessies kunnen halen?Want ik geloof eindelijk dat het kan, zolang je tijd maar wordt geupdate naar de R* servers.. Ik moet nu nog auf wiedersehen petrovic halen + 0,5 miljoen dollar verdienen Dan word jij nummer 2 van nederland + van het forum IDEE: Hall of fame? xD Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2009 gefeliciteerd joh voor mij duurt het nog eve voordat ik alle archievments heb Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomeken Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 proficiat da e uuk lang geduurt zekers Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-killer Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 Heb net ook mijn laatste trophy behaald, 2de met platinum trophy op dit foru neem ik aan^^ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 Dus je hebt Auf wiedersehen petrovic toch in meer sessies kunnen halen?Want ik geloof eindelijk dat het kan, zolang je tijd maar wordt geupdate naar de R* servers.. Ik moet nu nog auf wiedersehen petrovic halen + 0,5 miljoen dollar verdienen Dan word jij nummer 2 van nederland + van het forum IDEE: Hall of fame? xD En jij denkt dat je de 1ste bent van Nederland En ten tweede: hoe voel je je nu? Ben je compleet gelukkig of voel je je bevredigd? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-killer Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 En jij denkt dat je de 1ste bent van Nederland En ten tweede: hoe voel je je nu? Ben je compleet gelukkig of voel je je bevredigd? Dat vroeg ik me ook af, hoe jij weet of je eerste van Nederland bent. Maar ik voel iig dat ik dat spel nu niet meer zo veel hoef te spelen en meer tijd heb voor anderen dingen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 Bij mij duurd dit nog heel lang, ik heb 26 Achievements van de 50, en als ik een nieuwe haal, lockt weer een andere. :S Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 21 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 zolang er niet iemand hier is die kan claimen met bewijs dat die voor mij alle trophies/rank 10 heeft behaald claim ik die titel. Heb op andere sites gekeken en highscores afgezocht naar personen met een nederlands achtige gamertag. Daarvan was ik destijds op de ps3 nummer 83 of 73 van de wereld en had vrij vlug de hoogste rang. Dusja dat lijkt me duidelijk hé Ik voel me pro nu Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts