Jump to content

Alle trophies behaald ^_^


gemertenaar

Recommended Posts

zolang er niet iemand hier is die kan claimen met bewijs dat die voor mij alle trophies/rank 10 heeft behaald claim ik die titel.

Waar is jouw bewijs dan die met een ps3 kunnen het nagaan maar die met de xbox niet. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gemertenaar

    8

  • Gta-killer

    7

  • Arjen

    3

  • End Of The Riot

    3

zolang er niet iemand hier is die kan claimen met bewijs dat die voor mij alle trophies/rank 10 heeft behaald claim ik die titel.

Waar is jouw bewijs dan die met een ps3 kunnen het nagaan maar die met de xbox niet. :engel:

Wat probeer je nu te zeggen? Bewijs leveren dat ik alles heb aan de xbox360 spelers hier of? Ik snap het niet helemaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo levenloos, hang de vlag buiten man. Echt een prestatie, rankt 10 in GTA IV. Je levensdoel heb je behaald. Aansteller :ch: .

Jonge, het is een prestatie, jij zult het waarschijnlijk nooit halen.

En hij heeft ook alle Trophy´s .

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo levenloos, hang de vlag buiten man. Echt een prestatie, rankt 10 in GTA IV. Je levensdoel heb je behaald. Aansteller :ch: .

Denk dat jij ook blij zou zijn als jij het had gehaald, mogen wij dan niet blij zijn dat we het halen.

En hebben wij het over een levensdoel gehad?

Als jij hier een topic plaatst dat je 1000 bezoekers op jouw site hebt gehad, ga ik toch ook geen kut reactie plaatsen met: levenloos, nerd, eindelijk je levensdoel behaald

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo levenloos, hang de vlag buiten man. Echt een prestatie, rankt 10 in GTA IV. Je levensdoel heb je behaald. Aansteller :ch: .

als jij minder tijd doorbracht op dit forum en diezelfde tijd in gta steekt voor een maandje of 2, dan heb je hetzelfde resultaat :) proud 2 be fout eh _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Och, zo zullen er wel meer zijn, ook mensen die kun PS3 niet aan het internet hebben hangen ;)

Hoe wou jij de multiplayer trophy's/achievements halen zonder dat je ps3/xbox aan internet hangt?

Tuurlijk zijn er mensen eerder dan ons, maar we hadden het over mensen uit nederland.

Maar die link die Arjen gaf, die kwam uit nederland en heeft op 8 juli alle achievements gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Och, zo zullen er wel meer zijn, ook mensen die kun PS3 niet aan het internet hebben hangen ;)

Hoe wou jij de multiplayer trophy's/achievements halen zonder dat je ps3/xbox aan internet hangt?

Daar heb je een goed punt, even niet aan gedacht :bonk:

Maar dan alsnog, er zijn zoveel mensen, en ik ga er niet vanuit dat jij ze allemaal in je vriendenlijst hebt staan, veel bekijken ook geen forums of zetten geen 'mycamerscard' neer ;)

Anyway, ben toch benieuwd hoelang jullie er nou over gedaan hebben :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Anyway, ben toch benieuwd hoelang jullie er nou over gedaan hebben :tu:

Singleplayer trophy's ben ik ongeveer 30-35 uur mee bezig geweest.

Online ben je eigenlijk alleen maar bezig met geld verdienen door hangmans noose te doen.

In social club zie ik dat ik in totaal 1172 rondjes hangmans noose heb gespeeld en er totaal 4,23 miljoen mee verdient heb. Hoveel tij dat heeft gekost weet ik niet precies, sommige rondjes duren wel 4 a 5 minuten (als je met wat noobs in server zit) maar zeker op het eind zat ik vaak in servers waar we gemiddeld 2 minuten haalde.

+ nog 20 uur geraced voor auf wiedersehen petrovic..

Link to comment
Delen op andere websites

751 hangmans noose gespeeld daarvan 669 gewonnen totale geldbedrag met hangmans verdient 3,3 mil ongeveer

overall score op moment: 1508 games play'd 1022 gewonnen

opzich niet slecht :)

3,3 mil met hangmans noose en de rest met DM/TDM/Bombthebase2 denk ik dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat gaat mij denk ik wat te lang duren...

1508 games, laten we zeggen gemiddeld 3 minuten per game (dat is al een erg laag gemiddelde)

1508*3 = 4524 : 60 = 75,4 uur, dat ga ik niet redden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat gaat mij denk ik wat te lang duren...

1508 games, laten we zeggen gemiddeld 3 minuten per game (dat is al een erg laag gemiddelde)

1508*3 = 4524 : 60 = 75,4 uur, dat ga ik niet redden :puh:

Ik snap niet wat jullie er eigenlijk zo moeilijk aan vinden. :7 Zelfs al ben je geen no-lifer (bij wijze van spreken) kan je dit makkelijk halen. Gewoon elke dag een uurtje Hangman's Noose spelen en na 2,5 maanden ben je level 10. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...