KillerZero86 Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Ik heb een tijdje geleden Dopjes gekocht van het merk Creative, de EP-630. Als ik deze een paar maanden heb gebruikt word altijd het rechteroor dopje heel erg zacht, hij doet het dus nog wel, alleen véél zachter dan de linker. Ik ben er al 4 keer mee terug geweest, en ik krijg iedere keer nieuwe. Maar ik word hier niet echt blijer van. Weet iemand wat ik verkeerd zou kunnen doen waardoor dit probleem ontstaat? Of is het een pure productiefout? Reageren
Sprunk Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Als je het telkens bij de nieuwe oordopjes is het waarschijnlijk een productie fout, óf je bent aan een kant doof. Probeer eens dopjes van een ander merk/type. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Als je het telkens bij de nieuwe oordopjes is het waarschijnlijk een productie fout, óf je bent aan een kant doof.Probeer eens dopjes van een ander merk/type. Ik ben niet aan 1 kant doof, omdat ze het eerst een tijdje wel doen, maar pas na een paar weken/maanden word de rechter zachter. Ik zal je tip van een ander type eens uitproberen. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Ik heb een ander type uitgeprobeerd, en de fout kwam niet terug. Dus ik ben terug gegaan naar de winkel, en daar zeiden ze iets over een te lage bitrate en dat hij daardoor kapot zou gaan. Weet iemand hier meer van? Reageren
Ekhart Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Ik heb een ander type uitgeprobeerd, en de fout kwam niet terug. Dus ik ben terug gegaan naar de winkel, en daar zeiden ze iets over een te lage bitrate en dat hij daardoor kapot zou gaan. Weet iemand hier meer van? Had je niet kunnen vragen wat het betekende nu ben ik namelijk ook nieuwsgierig Reageren
DJRobin Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Ik heb een ander type uitgeprobeerd, en de fout kwam niet terug. Dus ik ben terug gegaan naar de winkel, en daar zeiden ze iets over een te lage bitrate en dat hij daardoor kapot zou gaan. Weet iemand hier meer van? Wat een onzin, zelf als je een bitrate van 1 zou hebben gaan ze nog niet kapot ! Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) Het heeft niks te maken met de bitrate, alleen hoe ze gemaakt zijn en hoe lang de snoeren het buigen volhouden. Ik heb ook een behoorlijk lange zoektocht gehad naar goede oordopjes, die fatsoenlijk geluid geven(voor de prijsklasse) en niet na een paar maand stukzijn. En dat heeft me bakken vol geld gekost. Ik lijk nu eindelijk iets goeds te hebben: http://dixons.nl/De_online_winkel/ProductD...77/default.aspx Ik weet niet wat voor prijsklasse jij wil, maar voor 12 euro is dit echt gewerldig(beter dan verschillende merken dopjes van 25 euro die ik had geprobeerd) EDIT: hij is duurder geworden :S Waarschijnlijk omdat hij best veel wordt verkocht, en Sony inmiddels een nieuwe productlijn heeft(ik vind die bagger) Bewerkt: 1 februari 2009 door timmyhawky Reageren
moechy Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Doe niet moeilijk een koop een hoofdtelefoon van Skullcandy. Nooit problemen mee. Als er iets fout is ga je gwn met je garantiebewijsje trg naar de winkel krijg je meteen nieuwe mee. Is er dankzij jou iets mis mee ga je ook met je garantiebewijsje trg en krijg je nieuwe tegen 50% van de prijs. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Kijk het punt is dat ik een vreemd rechteroor heb, waardoor standaard oordopjes er na een paar minuten uitvallen. Daarom had ik in-ear dingen gekocht, maar die gingen dus steeds kapot. Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) Kijk het punt is dat ik een vreemd rechteroor heb, waardoor standaard oordopjes er na een paar minuten uitvallen. Daarom had ik in-ear dingen gekocht, maar die gingen dus steeds kapot. Lees mijn post hierboven dan... EDIT: sorry ik snapte niet goed wat je bedoelde. Heb je wel eens een week lang met normale oordopjes geprobeerd? Voor mij was het ook een behoorlijke tijd wennen, eerst dacht ik ook dat mijn oren 'niet geschikt waren' voor oordopjes, omdat ze eruit vielen hoe ik ze ook indeed Bewerkt: 1 februari 2009 door timmyhawky Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Ik heb die standaard oordopjes langer dan 2 jaar geprobeerd, maar het uitvallen van het oortje werd steeds erger naar mate ik ouder werd. Dus ik was het op een gegeven moment nogal zat, en toen zag ik dat mijn moeder bij haar nieuwe mobiel speciale in-ear dingen had gekregen. Die bleven erg goed zitten Ik mocht ze wel hebben, maar ja die hadden zo'n speciale mobiel aansluiting wat niet in een mp3 speler past. Dus ik naar de winkel even rondkijken en vervolgens die gekocht. Maar na een maand of 3 dook dit probleem op. De eerste keer zei die verkopeer iets over te veel bass. De eerste keer negeerde ik dit, maar de 2de keer dat ik weer terug moest werd er weer zoiets gezegd, en toen dacht ik: wat kan het ook voor kwaad? Dus ik extra bass uitzetten op mn mp3 speler, en ik dacht in het begin dat het goed ging, totdat het geluid als het ware begon te vervormen; de hoge totnen werden er steeds meer uitgegooid, het geluid werd dus steeds doffer. Op een ochtend was dat ineens voorbij; dat wil zeggen voor mijn linker oortje. Mijn rechter was weer heel zacht geworden, en ik kon wéér terug. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Ik ga nu dus even een oud een topic bumpen. Ik wil nu dus wel heel graag nieuwe oortjes. Dus nu vraag ik me af wie voor mij een aanrader heeft. Het liefst in-ear oordopjes, dus echt van die dingen die nooit uit je oor vallen. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Niemand die oortjes heeft waarvan die zegt: Die zijn echt te gek!? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 (bewerkt) Niemand die oortjes heeft waarvan die zegt: Die zijn echt te gek!? Die In-Ear Oordopjes van Sony Ericsson. Of Sennheiser Zelf heb ik een koptelefoon van Sennheiser (HD201) en ben er zeer over te spreken. Misschien eens hier de klant beoordelingen lezen: http://www.bol.com/nl/p/elektronica/sennhe...oduct_judgement. Hier meld iemand: Ik heb al heel wat audio apperatuur gehoord en ook al heel wat oordoppen opgehad maar het geluid dat deze kleine dopjes in mijn oren wisten te toveren is echt onbeschrijfelijk goed! De bas komt goed door, evenals de hogere en normale tonen. Het omgevingsgeluid wordt bijna totaal onhoorbaar waardoor de muziek extra goed tot zijn recht komt. Ik luister heel veel verschillende stijlen, van rock en alternative tot singer songwriter, dance en popmuziek en alles klinkt perfect! Misschien lijkt dit veel geld voor oordopjes (vooral voor mensen die voorheen alleen 'standaard' doppen hadden) maar als je ze eenmaal in hebt gehad wil je niets anders meer! Deze doppen zijn elke cent dubbel en dwars waard! Let op het dikgedrukte. Ze zijn misschien duur maar zoals je leest zeer fijn. Zelf heb ik dan die In-Ear van Sony Ericsson en die zitten al perfect. En Sennheiser is goed, en dan die beoordelingen erbij brengen me bijna op het idee om ze zelf te kopen :$ Bewerkt: 12 maart 2009 door zamg0d1 Reageren
Thundercover Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Verplaatst naar Luxuries, daar past het beter dan bij Hardware. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.