david Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 ik heb zonet de missie that special someone gespeeld, waarin je moet kiezen of je Darko Brevic gaat vermoorden of laat leven. ik heb voor het eerste gekozen uiteraard. maar wat moet ik nu doen? ik zie nergens een icoontje staan voor een missie te doen en krijg ook geen enkele telefoon. ik weet dat hierna de missie 'the last thing' komt maar hoe kan ik deze spelen? alvast bedankt, david Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 ik heb zonet de missie that special someone gespeeld, waarin je moet kiezen of je Darko Brevic gaat vermoorden of laat leven. ik heb voor het eerste gekozen uiteraard. maar wat moet ik nu doen? ik zie nergens een icoontje staan voor een missie te doen en krijg ook geen enkele telefoon. ik weet dat hierna de missie 'the last thing' komt maar hoe kan ik deze spelen?alvast bedankt, david Heb je al naar iedereen gebeld of heb je je mails al nagekeken? Reageren
Platypus Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Na een tijdje zal Jimmy Pegorino je bellen om te vragen of je naar Honkers komt. Als je het telefoontje nog niet heb gehad, moet je even wachten. Desnoods kan je saven zodat het sneller gaat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.