Exoit Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Hallo GTAF Mensen, Wie kan er voor mij een banner maken voor mijn site. Type: ----- Stijl: Cool maar rustig Grootte:Witdh 1016 Pixels // Height: 170 Pixels Afbeelding: Iets met GTA Tekst: Gtacorrect.nl Where else? Rand: Zwart of niet Kleuren: Maakt niet uit Render (optioneel): ---- Extra (optioneel):----- Alvast bedankt en tot morgen en overmorgen en daarna!!! Met vriendelijke groet, CorrectHost
Forumrunner Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Beste CorrectHost, Het zou voor ons iets makkelijker zijn als je dit lijstje invult : [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel): Vriendelijke groet, Forumrunner.
Exoit Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 (bewerkt) ok zou ik meteen doen! ' Type: ----- Stijl: Cool maar rustig Grootte:Witdh 1016 Pixels // Height: 170 Pixels Afbeelding: Iets met GTA Tekst: Gtacorrect.nl Where else? Rand: Zwart of niet Kleuren: Maakt niet uit Render (optioneel): ---- Extra (optioneel):----- Bewerkt: 14 januari 2009 door CorrectHost
Forumrunner Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 (bewerkt) Ik zal wel kijken of ik wat kan fotoploppen. EDIT : Zeg maar wat je er van vindt. Bewerkt: 14 januari 2009 door Forumrunner
Forumrunner Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Waarom maak je nog een? En de joune bevat weinig effecten, Probeer eens twee plaatje in elkaar laten overlopen, Heb ik ook gedaan.
.Sharingan Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Waarom maak je nog een? En de joune bevat weinig effecten, Probeer eens twee plaatje in elkaar laten overlopen, Heb ik ook gedaan. Maar zijn banner bevat weer dingen die jou banner niet heeft. Bijvoorbeeld een mooier font. En dat lapen overlopen, valt eigenlijk niet zo op. Moest 2 keer kijken..
Traser Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Waarom maak je nog een? En de joune bevat weinig effecten, Probeer eens twee plaatje in elkaar laten overlopen, Heb ik ook gedaan. ABN ? En het word aangevragen, er is verder nog geen reactie gekomen. Ik mag toch iets proberen?.. En waarom zou ik iets moeten laten overlopen?.. Ik heb mijn eigen effects.
Exoit Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 (bewerkt) Mijn Try Wow die van traser is echt super ! Die neem ik! SUPER ERG BEDANKT!! Met vriendelijke groet, Correcthost Bewerkt: 14 januari 2009 door CorrectHost
Forumrunner Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Waarom maak je nog een? En de joune bevat weinig effecten, Probeer eens twee plaatje in elkaar laten overlopen, Heb ik ook gedaan. ABN ? En het word aangevragen, er is verder nog geen reactie gekomen. Ik mag toch iets proberen?.. En waarom zou ik iets moeten laten overlopen?.. Ik heb mijn eigen effects. Sorry, Typfoutje.
Traser Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Mijn Try Wow die van traser is echt super ! Die neem ik! SUPER ERG BEDANKT!! Met vriendelijke groet, Correcthost Geen probleem. Wat is de site eigenlijk waar deze voor word gebruikt? Want als ik hem intyp (www.gtacorrect.nl/www.gta-correct.nl) krijg ik : Adres niet gevonden
Exoit Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 (bewerkt) Mijn Try Wow die van traser is echt super ! Die neem ik! SUPER ERG BEDANKT!! Met vriendelijke groet, Correcthost Geen probleem. Wat is de site eigenlijk waar deze voor word gebruikt? Want als ik hem intyp (www.gtacorrect.nl/www.gta-correct.nl) krijg ik : Adres niet gevonden Haha ja dat kan! hij is nog niet online Het word een site voor GTA mods En als die online is word het : *knip* Ik ga weer doei! Bewerkt: 14 januari 2009 door -Matthijs- URL verwijderd. Dat is helaas niet toegestaan.
Recommended Posts