NickyHendriks Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Hallo, Ik heb een eigen forum maar ik ben nou zegmaar een beetje dingen aan het zoeken op internet en mods aan het installeren. Alleen gaat mijn forum over Games. Nou zeggen veel mensen dat die er veel zijn. Dat weet ik ook. Toch ben ik naarstig opzoek naar een ding wat ik zou kunnen installeren waarom de leden nou perse zouden moeten blijven. Ik heb al de Member Teams Mod geinstalleerd voor Gaming-Clans (Thanx to Compguy11 en GTAForum.nl voor de link), Inwiki (Free Wiki Systeem), IPB Journal (Gratis Blog Systeem), Download Database (Gratis Versie van Invisionize). En meer heb ik op dit moment nog niet aan speciale dingen. Wie helpt me nog met ideeën opbrengen? Met Vriendelijke Groeten, Zamg0d1 Reageren
Thundercover Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Wees in de eerste plaats altijd uniek, des te meer bezoekers trek je. Daarnaast zou ik dit topic uit de Master Tutorial List eens doorlezen, daar staan ook wel wat nuttige tips in. Verder zou ik niet echt weten hoe wij jou moeten helpen om jouw forum beter te maken. Als iemand een origineel idee heeft, houdt diegene het meestal voor zichzelf om zelf een uniek forum te maken. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Wees in de eerste plaats altijd uniek, des te meer bezoekers trek je. Daarnaast zou ik dit topic uit de Master Tutorial List eens doorlezen, daar staan ook wel wat nuttige tips in. Verder zou ik niet echt weten hoe wij jou moeten helpen om jouw forum beter te maken. Als iemand een origineel idee heeft, houdt diegene het meestal voor zichzelf om zelf een uniek forum te maken. Dat unieke bedoelde ik nou juist :7 Maar ik zal je link eens bekijken Reageren
Impulse_W Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Je zei het zelf al: Gaming fora's zijn er al teveel. Ik denk niet dat jou forum gaat lopen. HET onderwerp is niet duidelijk en het is ook niet echt bekend. (Muv die link in je sig) Tevens zou ik een wat mooiere banner maken, lijkt wel alsof ie uit paint komt. Ik wil je niet voor schut zetten, kritiek is alleen maar goed. Reageren
Hackman Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Inderdaad moet er een heel mooi wonder gebeuren als jouw website bekend wordt. Het ziet er namelijk niet echt professioneel uit en bijna iedereen die op dit moment lid is zegt amper wat en het is blijkbaar ook zo dat je je site hebt gereset om bepaalde redenen (ik hoor dat het boeltje de mist in ging toen je een link wou veranderen). Ik vind in ieder geval dat je als administrator in ieder geval iets moeten weten over HTML en CSS en als je dat niet weet en anderen doen al het werk voor je en je hangt wel de baas uit dan zou ik ze heel dankbaar zijn voor al het werk. Jij kunt namelijk nog geen één aanpassing in je eentje doen betreft HTML en CSS voor dat de hele code instort. Leer dat eerst eens, want niemand heeft zin om steeds jouw werk te doen. Als je het zelf doet is het in ieder geval wat professioneler (zo komt het in ieder geval over). Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Je zei het zelf al: Gaming fora's zijn er al teveel. Ik denk niet dat jou forum gaat lopen. HET onderwerp is niet duidelijk en het is ook niet echt bekend. (Muv die link in je sig) Tevens zou ik een wat mooiere banner maken, lijkt wel alsof ie uit paint komt. Ik wil je niet voor schut zetten, kritiek is alleen maar goed. Met de header probeer ik ook nog dingen te doen Inderdaad moet er een heel mooi wonder gebeuren als jouw website bekend wordt. Het ziet er namelijk niet echt professioneel uit en bijna iedereen die op dit moment lid is zegt amper wat en het is blijkbaar ook zo dat je je site hebt gereset om bepaalde redenen (ik hoor dat het boeltje de mist in ging toen je een link wou veranderen). Ik vind in ieder geval dat je als administrator in ieder geval iets moeten weten over HTML en CSS en als je dat niet weet en anderen doen al het werk voor je en je hangt wel de baas uit dan zou ik ze heel dankbaar zijn voor al het werk. Jij kunt namelijk nog geen één aanpassing in je eentje doen betreft HTML en CSS voor dat de hele code instort. Leer dat eerst eens, want niemand heeft zin om steeds jouw werk te doen. Als je het zelf doet is het in ieder geval wat professioneler (zo komt het in ieder geval over). Ik doe heel veel dingen zelf op me forum. En bovendien ben ik ook maar een mens, dus fouten kunnen altijd gebeuren Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 (bewerkt) Zomaar een forum opstarten over games wordt nooit snel bekend. Je moet zoals een aantal anderen al zeggen iets unieks te bieden hebben. Stel dat ik een vraag heb over een bepaalde game, waarom zou ik dan niet naar een bekend game forum toegaan? Jij moet zorgen dat je juist dat stukje heb wat ik zoek. Je zou bijvoorbeeld tutorials over bepaalde games kunnen schrijven, reviews schrijven, een stuk met informatie over games en ga zo maar door. Zorg dat je regelmatig nieuws aanbiedt over games. En laat zeker na 2/3 maanden je forum niet liggen en denk van het komt vanzelf wel. Ik zou in iedergeval een homepage gaan maken of een systeem gebruiken (bijvoorbeeld Joomla) en daar veel informatie opzetten. Iets wat ik er ook graag bij wilde zetten wat ik heel erg veel zie is dat mensen elkaars manier van opzet gebruiken. Zo zie ik regelmatig (zeker niet beledigend bedoeld, ook noem ik geen namen) fora die bijvoorbeeld dezelfde manier van naamswijzigen hebben als GTAForum. (1x wijzigen, met een grappige mededeling in een topic) Natuurlijk is dat een leuke manier, maar ik vind dat je op z'n minst een eigen manier met verzinnen. Ik heb er zelf ook niet echt verstand van... Daarom heb ik laatst mijn forum ook afgeschaft en ga ik gewoon verder aan de site. Maar ik weet na een aantal jaar wel welke factoren een belangrijke rol kunnen spelen. Bewerkt: 15 januari 2009 door X-Qyeh Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Ik heb eens even op je forum gekeken, en ik moet zeggen dat ik bij de eerste ''vieuw'' al afknapte. Dit kan natuurlijk ook aan mijn eigen smaak liggen, maar toch denk ik dat ik niet de enigste zal zijn. Je doet je best wel en dat is natuurlijk ook wel goed. Maar het viel me ook gelijk op dat het gewoon een kopie is van GTAForum (forums) Ik denk dan ook op dit moment dat je forum het niet gaat redden, want de mensen van GTAForum. hebben meer intresse in dit forum dan in jou forum (denk ik zelf) Wat ik je dus ook aanraad is om je eigen smaak erin te zetten en niet namen en dingen te kopiëren van ander forums. Ook zoals hier boven word gezegd, je moet wat unieks hebben Revieuws schrijven en veel nieuws over allerlei games, ik denk dat je zelf wel begrijp dat hier een hoop werk in gaat zitten, omdat jij niet klein begint maar groots. en mensen verwachten dan ook meestal van jou dat je over alle games nieuws brengt, en nu komen er nogal wat nieuwtjes uit per dag. Je zal dus een Team nodig hebben om nieuws te verzamelen en te posten, anders ben ik bang dat het helaas niks word. Ook zullen ''jullie'' het dan zelf moeten gaan schrijven en niet kopiëren, want dat valt namelijk ook erg snel op. Geef je eigen kritische draai of grappige draai aan een verhaal en zorg dus dat er elke dag veel nieuwtjes zijn te vinden waar mensen over kunnen praten, ik denk dat dit een heel belangrijk stuk is van een gaming forum. Ik wens je veel succes!!! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Ik heb eens even op je forum gekeken, en ik moet zeggen dat ik bij de eerste ''vieuw'' al afknapte. Dit kan natuurlijk ook aan mijn eigen smaak liggen, maar toch denk ik dat ik niet de enigste zal zijn. Je doet je best wel en dat is natuurlijk ook wel goed. Maar het viel me ook gelijk op dat het gewoon een kopie is van GTAForum (forums) Ik denk dan ook op dit moment dat je forum het niet gaat redden, want de mensen van GTAForum. hebben meer intresse in dit forum dan in jou forum (denk ik zelf) Wat ik je dus ook aanraad is om je eigen smaak erin te zetten en niet namen en dingen te kopiëren van ander forums. Ook zoals hier boven word gezegd, je moet wat unieks hebben Revieuws schrijven en veel nieuws over allerlei games, ik denk dat je zelf wel begrijp dat hier een hoop werk in gaat zitten, omdat jij niet klein begint maar groots. en mensen verwachten dan ook meestal van jou dat je over alle games nieuws brengt, en nu komen er nogal wat nieuwtjes uit per dag. Je zal dus een Team nodig hebben om nieuws te verzamelen en te posten, anders ben ik bang dat het helaas niks word. Ook zullen ''jullie'' het dan zelf moeten gaan schrijven en niet kopiëren, want dat valt namelijk ook erg snel op. Geef je eigen kritische draai of grappige draai aan een verhaal en zorg dus dat er elke dag veel nieuwtjes zijn te vinden waar mensen over kunnen praten, ik denk dat dit een heel belangrijk stuk is van een gaming forum. Ik wens je veel succes!!! Wat is er gekopieërd dan? Behalve de regels (waar k laatst pas achter kwam) Reageren
Ferre Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 (bewerkt) Kijk, als jij naar buiten komt met harde feiten dat de Pyro uit Team Fortress 2 echt een vrouw is, dan krijgt je forum wel een boost. Maar met 10 leden en een paar topics (ga dit nu niet letterlijk nemen) ben je niet echt betrouwbaar. Je site moet dus een goede vormgeving hebben en een paar spam-Polen of Russen die in het Engels je forum vol willen posten. @ Sa_bulldog: even een alinea of witregel? @ zmag0p2: ehh niet letterlijk nemen zei ik, spampolen of russen zijn geeks die je helpen levende bots Bewerkt: 18 januari 2009 door Ferre Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) Kijk, als jij naar buiten komt met harde feiten dat de Pyro uit Team Fortress 2 echt een vrouw is, dan krijgt je forum wel een boost. Maar met 10 leden en een paar topics (ga dit nu niet letterlijk nemen) ben je niet echt betrouwbaar. Je site moet dus een goede vormgeving hebben en een paar spam-Polen of Russen die in het Engels je forum vol willen posten.@ Sa_bulldog: even een alinea of witregel? Nou het zijn niet zomaar 10 leden en een paar topics Maar wat bedoel je met Spampolen of russen? En de vormgeving is goed Ik ga vandaag namelijk een Crysis skin online zetten. Alleen de Header nog aanpassen Bewerkt: 17 januari 2009 door zamg0d1 Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Iedereen begint altijd onderaan. Dus ik geef een aantal, tips waaronder dat je onderaan moet beginnen en niet gelijk een licentie kopen voor IPB 2.3, om vervolgens een risico te nemen dat je geen leden krijgt Dus het beste begin je dan gewoon met een IPB 1.3 forum, dat je ff installeert en dan kijk je tot hoeverre je succes hebt. Heb je veel succes, kun je evt. overstappen naar IPB 2.3 . En je moet niet teveel kijken naar wie de crew word, maar je o.a. richten op de leden. En niet teveel op je macht afgaan. Snap je wat ik bedoel? Veel reclame maken en dat soort dingen. Want zelfs met 2 Crewleden is het redelijk uit te houden, als je maar succes boekt. En o, ja. Het onderwerp moet wel een beetje in meerdere doelgroepen passen, en het beste is als je goed adverteert, met bijv. Google Ads Zo krijg je sneller bekendheid Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.