Jump to content

Corneria vs GTA Haas vs 1973

Recommended Posts

Geplaatst:

ik had weer is zin in een nieuwe battle!

Onderwerp: Freestyle

Soort design: signature

Size design: moet je zelf weten

Render: :Y

Animatie: :N

Premade: :N

Tijd van inlevering: zsm

Opmerking: je moet een beginneling zijn!

Personen: 3 personen max

succes!

Geplaatst: (bewerkt)
ik had weer is zin in een nieuwe battle!

Onderwerp: Freestyle

Soort design: signature

Size design: moet je zelf weten

Render: :Y

Animatie: :N

Premade: :N

Tijd van inlevering: zsm

Opmerking: je moet een beginneling zijn!

Personen: 3 personen max

succes!

Ehm vandaag dus, foutje :7 . Bewerkt: door 1973
Geplaatst:

Ik wil nog best meedoen aangezien je zegt 3 max, maar echt een beginner ben ik ook niet, maar als je mijn deelname accepteert ga ik wel even aan de slag.

Ik wil wel een keer! ^_^

ben je een beginner????

Dat weet je zelf ook wel... :7Hier mijn Sig, ik doe het met een mooie automerk afkomstig van Duitsland: Porsche!! :D Hieronder kan je mijn Sig zien! :-)

Bewerkt: door GTA Haas
Geplaatst:
Ik wil wel een keer! ^_^

ben je een beginner????

Dat weet je zelf ook wel... :7 Hier mijn Sig, ik doe het met een mooie automerk afkomstig van Duitsland: Porsche!! :D

sigforbattlepf7.jpg

Porche is allang niet meer duits :7

Corneria, schiet een op jongen! :@:puh: . Heb een nieuwe Sig gemaakt voor de battle. ;)

lamborghinigs2.jpg

Bewerkt: door GTA Haas

Sorry dat ik een beetje te laat was ik ga ze zo uploaden!

Dit zijn ze:

GTA Haas:

post-100464-1232039918.jpg

1973:

post-100464-1232040000.jpg

Corneria:

post-100464-1232040032.jpg

Ziezo klaar!Laat het stemmen beginnen!

Bewerkt: door corneria
Geplaatst:

Echt moeilijk is de keuze niet, maar van alle 3 de heren vind ik het werk er niet echt uitzien, dit word een lange post denk ik. :7

GTA_Haas

De signature die naar mijn mening het meeste uitstraalt, je render en achtergrond zijn beide passend qua kleur, alleen vind ik dat als je een volledige auto op een achtergrond zet zoals jij doet het er niet mooi uit ziet vooral niet als je het niet probeert in te blenden, dat vind ik wel een groot mipunt, ook is je achtergrond een geklieder, had iets proberen te maken dat misschien een beetje aangetrokken kan worden door de render, iets dat goed in elkaar overloopt, iets dat logica maakt, probeer daar eens mee te beginnen, dit ziet er namelijk alleen maar uit als wat brushe en plakwerk. Ook je tekst vind ik niet super en past totaal niet bij de rest, had dan iets genomen dat snelheid of modern iets uitstraalt, ik denk dat dat een stuk beter zal passen, naar mijn mening.

1973

Ben geen Paint expert, maar zoals altijd wel een mooi stukje om te maken met paint, ik zou het je niet nadoen, maar het gaat zoals gewoonlijk wel om het geheel en dat vind ik dan wel een grote tegenvaller, probeer iets op de achtergrond te maken, je hebt nu een totaal rooie achtergrond dat een hele grote leegte uitstraalt, niet echt iets om lang naar te kijken naar mijn mening, voor de rest wel een redelijk stukje maar er mist gewon teveel.

Corneria

Misschien dat het lullig klinkt, maar wat doe jij dan in vredesnaam. :7 Je plakt 30 brushes op de achtergrond met hele mooie kleurtjes, plakt daar vervolgens een of ander rendertje op en gooit er wat tekst over, en dan nog verticaal? Probeer meer fonts te downloaden, en het met je render proberen te verwerken misschien, dan heb je al half je render ingeblend, probeer daarnaast je render en achtergrond in elkaar over te laten lopen zo lijkt je render er niet zo opgeplakt en is er meer om naar te kijken, daarnaast is het geheel misschien nog redelijk, maar wel erg amateuristisch, al vind ik het wel fijn te zien dat je de enige bent met een border, iets dat een signature compleet maakt naar mijn mening.

Mijn stem: GTA_Haas al verwacht ik in een volgende battle wel wat betere werkjes.

Geplaatst:

Ik vind ze allemaal niet van hoog niveau, maar als ik er eentje tussenuit zou moeten halen zou dat Corneria's signature zijn. De basiseffecten zijn daar aanwezig en komen daar beter naar voren. Ik waardeer je paint-kuntsten, 1973, maar in een battle heb je daar niet veel voordeel mee aangezien men naar het totaalplaatje kijkt en niet naar de kunsten. GTA Haas, als je nog niet goed met auto's overweg kan, houd het dan gewoon bij een normale render. Jullie proberen het allemaal maar jullie zijn er nog lang niet. De tekst vind ik over het algemeen niet geslaagd en jullie houden het teveel bij de basis. Experimenteer wat en stem de effecten op elkaar af.

Stem: Corneria.

Geplaatst:

Wil er nog iemand stemmen?

PS: tussenstand:

GTA Haas:1

1973:0

Corneria:1

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...