Ferre Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Ik ga voor 1973. Zijn kleurgebruik is perfect waardoor die er echt uitspringt.
Forumrunner Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 GTA Haas Sorry hoor, Maar dit kan echt niet. Dan maak je zo'n mooie achtergrond, En dan verkloot je je hele signature door die auto. Vervolgens brush je de zijkanten met een lelijke brush, En plakt er tekst op. Probeer eens iets anders, (Dit zeg ik zo vaak tegen je), Maar je luister er niet naar. Ik vind eigenlijk alleen de achtergrond mooi, Wat jammer is. Hiervoor geef ik een kleine 4.0 1973 Ik bewonder je kunsten met paint, Maar dit is wel een van de mindere. En dat er veel werk in zit, Is leuk om te horen. Maar daar win je niks mee. En volgens mij is hij wel erg groot. En dan is het geen signature meer. Dus dit levert maar een 3 op. Corneria Deze valt eigenlijk wel een beetje mee. Goede kleurgebruik, Je hebt een border. Deze signature is de enigste van deze drie, Die er goed uitziet. Oke, Het is niet bijster moeilijk, Maar het totaalpakket ziet er mooi uit. Een 8 voor jou. Totaal : Dit valt me tegen, En vooral GTA Haas. Hij kan het wel, Maar doet het niet, Wat jammer is. En 1973 kan ook beter, Maar met paint is het moeilijk om te winnen, En dat is hem dus niet gelukt. En Corneria deed het in mijn ogen het beste, Maar dat is weer mijn mening. Stem : Corneria
.Corneria. Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Tussenstand: Corneria: 2 1973: 1 GTA Haas: 1
-Matthijs- Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Gefeliciteerd, Corneria! Dankzij deze overwinning verdien je een plek in de ranking. 1973 verliest helaas een punt. Voor GTA Haas veranderd er niets, aangezien hij nog niet in de ranking is opgenomen. Corneria: +1 1973: -1 GTA Haas: - Closed en updated.
Recommended Posts