Jump to content

Revoked license


DaOrange

Recommended Posts

Beste gamers,

Ik loop al sinds zondag tegen dit probleem aan te hikken hopenlijk weten jullie een simpele snelle oplossing.

Ik heb GTA IV een weeklang probleemloos gespeeld totdat ik een keer per ongeluk 'revoked license' heb gedaan. Ik heb dus de licentie van het spel op mijn game pc ingetrokken! Stom he! Ik heb al herhaaldelijk keren geprobeerd om het spel weer te installeren wat gewoon lukt maar wanneer ik op 'PLAY' druk vanuit Socialclub dan gebeurt er niets. Weet iemand hoe ik de revoked license op mijn pc ongedaan kan maken?

Ik ben radeloos want het is gewoon een topgaaf spel :( Alsjeblieft help mij! _O_

specs: Q6600 quadcore 2,44 GHz

Windows XP Home SP3

2 gig RAM

8800 GT 512 MB

Bewerkt: door DaOrange
Link to comment
Delen op andere websites

Heb er verder ook geen verstand van, en bij een her installatie krijg je dus de vraag ook niet weer neem ik aan. Ik raad dan je ook aan om anders even contact op te nemen met, Rockstar zelf

Klopt ik krijg bij de vele herinstallaties die ik heb gedaan nimmer meer de vraag om mijn cdkey in te voeren. Ik ga in ieder geval een mailtje sturen naar uk@rockstarsupport.com. Ik had eerder al Securicom hierover lastiggevallen maar die schoven het probleem op Rockstar af en ik kreeg zon rare standaard reactie terug waar ik niets mee kon.

Link to comment
Delen op andere websites

als het goed is kun je via die revoke license programma ook weer je key invoeren, je kunt revoke license vinden in je gta IV installatie map.

Ik heb het net geprobeerd maar er gebeurt niets als je er op drukt helaas. Zou wel makkelijk zijn als de oplossing zo snel gevonden zou zijn. Hebben jullie nog meer goede iedeeën jongens? Dit is een hersenkrakertje he?

Link to comment
Delen op andere websites

Ha ik heb het probleem opgelost door een installatieverwijderer van securom te dwl en te gebruiken. Daarna spel opnieuw opgestart en voila hij vraagt mn cd key etc etc geen enkel probleem meer met de game nu :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...