fatty owl Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Geplaatst: 20 mei 2005 kan je niet een mp3 speler als usb gebruike :unsure: :blink: :huh: Reageren
MegaTech Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 kan je niet een mp3 speler als usb gebruike :unsure: :blink: :huh: ik heb San Andreas danwel niet ( ik wacht op de pc versie ) maar wat heb je aan een USB-stick van een MP3 speler??? :huh: Reageren
fatty owl Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 die kan je gebruiken voor de playstation, alleen weet ik nog niet hoe... Reageren
MegaTech Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 waar dingetjes allemaal wel niet goed voor zijn... :rolleyes: Reageren
MegaTech Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 leuk plaatje trouwens he? B) :lol: dus je kan via je MP3 speler ( als je die hebt ) screens op je pc zetten... Reageren
fatty owl Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 (bewerkt) leuk plaatje trouwens he? B) :lol: dus je kan via je MP3 speler ( als je die hebt ) screens op je pc zetten... AH je kan savegames naar je pc overzzetten dus maybe ook screens....anders koop ik wel met usb...sowiso... Off Topic: weet iemand toevallig of je in dreamland ARMAX kan kopen? Bewerkt: 21 mei 2005 door fatty owl Reageren
MegaTech Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 ik zou het TOTAAL NIET weten... kijk gewoon anders? Reageren
Silverwing Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 Nee,in Dreamland verkopen ze hem niet. Ben ook naar daar gaan zoeken,ik heb mijne van Game Mania Reageren
fatty owl Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 Nee,in Dreamland verkopen ze hem niet.Ben ook naar daar gaan zoeken,ik heb mijne van Game Mania En in de blokker? :huh: want gamemania is zo ver weg daar geraak ik niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.