Forumrunner Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Ik ben eens flink aan de slag geweest met clipping masks, In de hoop zoiets (door Jon-asses) te maken. Zoals je kan zien is het niet echt gelukt, Maar ik vind het wel waardig genoeg om te laten zien. Het is dus geen signature, Maar ik heb gewoon iets geprobeerd. Het gaat om de Clipping Masks. Daarom heb ik geen tekst toegevoegd. >>> Door Dutchy3010: De maker van de signature erbij zetten, is wel zo netjes.<<< Reageren
Jon-asses Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Héé, das mijn sig die van Huntelaar! Je foto dat je bewerkt hebt is goed geprobeerd. Probeer nog wat verder te oefenen om het te verfijnen. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 15 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 >>> Door Dutchy3010: De maker van de signature erbij zetten, is wel zo netjes.<<< Maar ik ben niet netjes .@Jon-asses : Bedankt, En om de één of andere reden is de klwaliteit flink onderuit gehaalt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.