Biocount Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 (bewerkt) Ik moet een nieuwe headset binnen kort even kopen. Zit zelf te denken aan deze: Klik Welke raden jullie me aan? EDIT: Het is voor pc gaming en het liefste met USB aansluiting. Bewerkt: 14 januari 2009 door Biocount Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 hehe, nu ga ik gemeen doen. Zoals ik ook al op ons forum zei (van onze clan) Lijkt me een goeie headset, als hij stevig is. moet je hem nemen, want ik heb altijd last van dat kabeltje kapot gaat. en deze heb (die ik nu heb, niet die) is ook stevig en heb ik al een poosje Reageren
Biocount Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Welke heb je nu dan want dat zeg je elke keer niet lol En of deze stevig is weet ik niet, ik gooi er toch wel mee dus gaat altijd wel een keer kapot Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Sorry dat was ik inderdaad vergeten excuus Reageren
Biocount Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Heb in middels al wat gekocht. Heb gekozen voor een logitech microfoon. Aangezien ik een goeie kop telefoon heb is het een beetje onzin om een headset te kopen van 50 euro waarvan je mischien wel oorpijn krijgt na 2 uur gamen. Iedergeval bedankt voor je mening bull Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.