Jump to content

IV online.


kevin schilder

Recommended Posts

:cya: ik was van plan om GTA IV voor de pc te kopen.

En ik vroeg me dus af hoe je online kan spelen (multiplayer),

want als je het spel hebt geiinstaleerd staat er dan een link voor multiplayer op

je scherm. Of moet je dat er dan bij kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

:cya: ik was van plan om GTA IV voor de pc te kopen.

En ik vroeg me dus af hoe je online kan spelen (multiplayer),

want als je het spel hebt geiinstaleerd staat er dan een link voor multiplayer op

je scherm. Of moet je dat er dan bij kopen.

Als je GTA 4 voor de PC koopt, zit de multiplayer er bij inbegrepen. Je hoeft de multiplayer er dus niet bij te kopen. Dit geldt overigens ook voor de PS3 en Xbox 360 (hoewel je bij de xbox een maandelijks bedrag moet betalen om online te kunnen spelen). Op de PC hoef je (vooralsnog) géén maandelijks bedrag neer te tellen. Je koopt dus eenmalig GTA 4 en kan dan zowel de multiplayer als de singleplayer onbeperkt spelen. :)

Bewerkt: door ViceAgent
Link to comment
Delen op andere websites

Als je GTA 4 voor de PC koopt, zit de multiplayer er bij inbegrepen. Je hoeft de multiplayer er dus niet bij te kopen. Dit geldt overigens ook voor de PS3 en Xbox 360 (hoewel je bij de xbox een maandelijks bedrag moet betalen om online te kunnen spelen). Op de PC hoef je (vooralsnog) géén maandelijks bedrag neer te tellen. Je koopt dus eenmalig GTA 4 en kan dan zowel de multiplayer als de singleplayer onbeperkt spelen. :)

Alvast bedankt, maar moet je multiplayer opstarten in het pauzemenu of staat er ergens een link.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat wijs zich allemaal vanzelf..

Maar je doet het door je telefoon er bij te pakken in het spel.

Daar staat multiplayer tussen.

Je kan het allemaal in het boek je terug vinden hoe je de telefoon pakt en hoe je naar multiplayer enz enz moet gaan dus maak je daar maar niet druk om man. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...