Baze-project Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2009 Mensen, Ik heb de nieuwste patch nieuwste drivers etc. en echt de pc wel voo gta IV maar, als ik tijdje speel en dan loopt ie gewoon vast(meestal als ie op het water is ofzo) dan loopt de muziek wel door en het verdere geluid maar het beeld slaat vast. Hoe kan dit ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2009 Wat zijn de specs van je PC? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baze-project Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2009 Wat zijn de specs van je PC? Manufacturer: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD Processor: Intel® Core2 CPU E8400 @ 3.00GHz (2 CPUs), ~3.0GHz Memory: 4094MB RAM Hard Drive: 104 GB Video Card: NVIDIA GeForce 9600 GT 1GB Monitor: SyncMaster T220/T220G,SyncMaster Magic T220/T220G(Digital) Sound Card: Speakers (Realtek High Definition Audio) Speakers/Headphones: Keyboard: USB-hoofdhub Mouse: USB-hoofdhub Mouse Surface: Operating System: Windows Vista™ Ultimate (6.0, Build 6001) Service Pack 1 (6001.vistasp1_gdr.080917-1612 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2009 het kan door memory leaking komen, hier heeft gta4 last van en -norestrictions verergerd dit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baze-project Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2009 het kan door memory leaking komen, hier heeft gta4 last van en -norestrictions verergerd dit. Hoe kan ik dit verhelpen dan ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2009 -nomemresptrictions en -norestrictions weghalen, en dat verhelpt het niet. Het is een bug van r* en de komende patch zou het moeten fixen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.